دامغان؛

بیش از 15 مصدوم در جاده دامغان - شاهرود

خروج اتوبوس ازاین جاده 20 مصدوم برجا گذاشت که با حضور به موقع نیروهای امداد ونجات تمامی مصدومان حادثه به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ ایرج رئیسیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان این که این حادثه ساعت 1:44 دقیقه بامداد روز جمعه اتفاق افتاد، گفت : این اتوبوس 25 نفر سرنشین داشت و با حضور به موقع نیروهای امداد ونجات تمامی مصدومان حادثه به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

ایرج رئیسیان افزود: این حادثه تلفات جانی نداشت و حال هیچ کدام از مصدومان وخیم گزارش نشده است.

وی اظهارداشت: 6 نفر از مصدومان از سوی اورژانس 115 شاهرود و 14 مصدوم نیز توسط نیروهای امداد ونجات هلال احمر و اورژانس دامغان به بیمارستان منتقل شدند.

رئیسیان با بیان این که عملیات امداد ونجات مصدومان در ساعت 4:30 دقیقه بامداد روز جمعه پایان یافت ،گفت: نیروهای امداد و نجات در تمامی محورهای های استان در هنگام وقوع سوانح احتمالی آماده خدمات رسانی هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان به رانندگان توصیه کرد برای کاهش تلفات جاده ای توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی الزامی است و رانندگان وسایل نقیله در زمان خواب آلودگی از رانندگی پبرهیزند.

معاون اورژانس 115 شاهرود هم شامگاه جمعه اعلام کرد: سه نفر از مصدومان در لحظات نخستین ورود به بیمارستان ، و دو نفر دیگر نیز روز جمعه پس از مداوا ترخیص گردیدند.

بیش از 65 درصد از سوانح رانندگی در راه های مواصلاتی استان سمنان به دلیل توجه نکردن به جلو است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.