ارزآوری قابل توجه دیدار استرالیا-عراق برای اقتصاد ایران

خبرگزاری رسمی فوتبال استرالیا خبر داد که دیدار عراق-استرالیا صدها میلیون دلار ارزآوری برای اقتصاد ایران در پی خواهد داشت.

ارزآوری قابل توجه دیدار استرالیا-عراق برای اقتصاد ایرانبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرگزاری رسمی footballaustralia طی بیانیه ای عنوان کرد پس از قطعی شدن بازی 2 تیم استرالیا و عراق در ایران از حال آژانس های گردشگری در ملبورن،کانبرا ،سیدنی پر از گردشگرهای استرالیایی است که قصد حضور در ایران و تشویق فوتبالیست های استرالیایی در ورزشگاه آزادی را دارند.

براساس این گزارش ایام عید بهترین زمان ممکن برای گردشگران خارجی است که قصد سفر به ایران را دارند و با توجه به این که تیم ملی فوتبال استرالیا پس از حدود 20 سال به ورزشگاه آزادی باز می گردد میلیون ها دلار به بخش گردشگری ایران تزریق خواهد شد.

بسیاری از آژانس های گردشگری استرالیا با انبوه تقاضای فوتبالدوستان و گردشگران استرالیایی برای سفر به ایران در روز 23 مارس مصاف با سوم فروردین هستند.

گفتنی است تیم ملی فوتبال استرالیا حدود بیست سال پیش در چارچوب صعود به جام جهانی 1998 در ورزشگاه آزادی حضور داشت که طی بازی هیجان انگیز به تساوی 1-1 دست یافته بود و گل های آن دیدار تاریخی که در نهایت در دیدار برگشت به حذف کانگوروها انجامید را خداداد عزیزی و هری کیول به ثمر رساندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار