تاثیر پاری سن ژرمن بر افزایش درآمد گردشگری قطر

یک مقام سازمان گردشگری قطر گفت همکاری این کشور با تیم فوتبال پاری سن ژرمن باعث افزایش درآمد گردشگری این کشور حاشیه خلیج فارس شده است.

تیم فوتبال پاری سن ژرمن برای برپایی اردوی تدارکاتی به قطر سفر کرده و امروز نیز در ورزشگاه السد دیدار دوستانه ای مقابل اینتر میلان برگزار خواهد کرد .

در آستانه برگزاری این مسابقه،یک مقام سازمان گردشگری قطر گفت همکاری با پاری سن ژرمن تاثیر مثبتی روی صنعت گردشگری قطر داشته و موجب افزایش تعداد گردشگران فرانسوی به این کشور کوچک عربی شده است.

بنا براین گزارش تا 26 دسامبر،تعداد گردشگران فرانسوی در قطربه 45626 رسید که نشان دهنده افزایش 43 درصدی گردشگران تفریحی ازکشور فرانسه است و در مقایسه با سال 2014 میلادی 8 درصد افزایش نشان می دهد که فرانسه را به دومین منبع اروپایی درآمد گردشگری قطر تبدیل کرده است.
راشد القریس رئیس بازیاریابی سازمان گردشگردی قطر در این باره گفت:همکاری ما با موسسه ورزشی برجسته ای مانند پاری سن ژرمن بخشی مهم در رویکرد راهبردی ما جهت ارتقائ جایگاه قطر در بازار فرانسه است.رشد مثبت در نتایج کارایی این راهبرد را نشان می دهد.
از سال 2012 سازمان گردشگری قطر و پاری سن ژرمن همکاری راهبردی را جهت ارتقا گردشگری تفریحی و ورزشی آغاز کرده اند.

از آن زمان قطر میزبان پنج تور برای تیم PSG بوده است، از جمله تور زمستانی 2013 و 2015، تور هندبال 2014 و 2015 و تور بانوان 2015.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار