تشییع پیکر نیروی عملیاتی برق مازندران در اهواز

پیکر پاک نصرالله امیرخانلو، نیروی عملیاتی برق شرکت بهره برداری و تعمیرات مازندران با حضور نماینده ولی فقیه بر دستان اهوازی ها تشییع گردید.

تشییع پیکر نیروی عملیاتی برق مازندران در اهواز با حضور نماینده ولی فقیهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ پیکر نیروی فداکار عملیاتی برق شرکت بهره برداری و تعمیرات مازندران امروز با حضور آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در این کلانشهر تشییع شد.

در این مراسم اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، جوانان و نوجوانان اهوازی حضور داشتند و با این نیروی فداکار وداع کردند.

خانواده طلبه شهید سید مرتضی شفیعی، از شهدای عملیات کربلای 4 نیز در آئین تشییع پیکر پاک نصرالله امیرخانلو، نیروی عملیاتی برق شرکت بهره برداری و تعمیرات مازندران حضور داشتند.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در این مراسم با گرامیداشت یاد شهید نصرالله امیرخانلو اظهار داشت: این شهید در راه خدمت به مردم خوزستان جانش را فدا کرد و قطعا اجر شهدا را دارد.

آیت‌الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در آئین تشییع پیکر نیروی عملیاتی برق شرکت بهره برداری و تعمیرات مازندران حضور یافت.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان بر پیکر نصرالله امیرخانلو نماز اقامه کرد و علو درجات را برای این هموطن مازندرانی خواستار شد.

پس از برگزاری آئین تشییع پیکر نیروی عملیاتی برق شرکت بهره برداری و تعمیرات مازندران به زادگاهش منتقل گردید.
 
این نیروی عملیاتی فداکار که برای شست و شوی مقره ها از مازندران به خوزستان اعزام شده بود، روز گذشته به هنگام پایین آمدن از دکل برق، تعادل خود را از دست داد و سقوط کرد.
 
وی پس از انتقال به بیمارستان آریا به دلیل خونریزی داخلی جان باخت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.