اصفهان؛

اعزام 350 نفر از مردم گلپایگان به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه گلپایگان گفت: در ایام نوروز 350 نفر در قالب 8 دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین فراست  امروز در جلسه ستاد راهیان نور اظهار داشت: هر ساله اعزام راهیان نور مردمی در آستانه نوروز و با همکاری ادارات توسط سپاه ناحیه گلپایگان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس یادآور خاطرات رزمندگانی است که با کم‌ترین امکانات در جبهه جنگ علیه دشمنان مقاومت کردند، افزود: همه مردم کشور در دفاع مقدس نقش اساسی ایفا کردند.

فرماندار گلپایگان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حسین خرازی، گفت: اخلاق مداری شهید حسین خرازی در جبهه سبب جذب نیرو بود و همین سبب شد که نه تنها در دوران دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار نگرفت بلکه تا فرسخ‌ها در خاک دشمن پیش‌روی داشتیم.

در ادامه محمداسماعیل علیشاهی فرمانده سپاه ناحیه گلپایگان ضمن قدردانی از فرماندار در حمایت مالی از اعزام راهیان نور، بیان داشت: در راستای ابلاغ وزیر کشور مبنی بر اعزام راهیان نور این جلسه تشکیل شده است و همین حمایت و همدلی مسؤولان در سه اخیر گلپایگان کارنامه خوب و درخشانی در اعزام راهیان نور دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام سازمان راهیان نور استان سهمیه گلپایگان در اعزام راهیان نور 16 دستگاه اتوبوس بود که با توجه به شرایط اقتصاد امسال 8 دستگاه اتوبوس اعزام می‌شود، خاطرنشان کرد: اعزام راهیان نور مردمی از نیمه اسفند ماه تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه گلپایگان با بیان اینکه در ایام نوروز 350 نفر از مردم شهرستان گلپایگان در قالب 8 دستگاه اتوبوس تحت عنوان کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‎شوند، تصریح کرد: در هر اتوبوس یک راوی و یک روحانی وجود دارد و زائران سرزمین نور به مدت چهار روز به مناطق عملیاتی سفر می‌کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.