اصفهان؛

اعزام 80 دانش‌آموز بادرودی به اردوی راهیان نور

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش بادرود گفت: تعداد 80 نفر از دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه با 2 اتوبوس‌راهی اردوی راهیان نور در جنوب کشور شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود آقادوست  امروز در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزان اظهار کرد: امروز تعداد 80 نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم با 2 دستگاه این منطقه به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی بابیان اینکه این اردو با همکاری ناحیه مقاومت بسیج نطنز و حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده برگزار می‌شود، افزود: دانش‌آموزان در این اردو از مناطق عملیاتی جنوب کشو ر مانند والفجر 8، دهلاویه، طلاییه و شلمچه بازدید خواهند کرد.

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش بادرود تصریح کرد: بدون شک برگزاری این برنامه‌ها موجب آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با رشادت‌های رزمندگان اسلام در دفاع از خاک و وطن می‌شود و مطمئناً با این اردوها تحول درونی در این دانش‌آموزان ایجاد خواهد شد.

وی همچنین از کلنگ زنی 3 نمازخانه خیر ساز در دهه فجر در 3 مدرسه منطقه خبر داد و گفت: با هماهنگی به‌عمل‌آمده و تقبل هزینه از سوی خیر اندیشمند کلنگ نمازخانه در مدارس شهید بهشتی بادرود، هفتم تیر خالدآباد و شهید شفیعی اریسمان بر زمین خورد و برای دانش‌آموزان 3 باب نمازخانه 100 متری احداث می‌شود.

علیرضا محمودی مدیر آموزش‌ و پرورش نطنز نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران از اعزام 80 دانش‌آموزان دوره متوسطه دخترانه نطنز به اردوی راهیان نور خبر داد و افزود: این دانش‌آموزان با 2 دستگاه اتوبوس و 8 مربی به این اردو اعزام می‌شوند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.