اصفهان؛

افتتاح نمایشگاه دوسالانه هنرتوحیدی "خوشنویسی

نمایشگاه دوسالانه هنرتوحیدی "خوشنویسی" روز یکشنبه 8 اسفندماه در موزه هنرهای معاصر اصفهان افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، نمایشگاه آثار نخستین دوسالانه هنر توحیدی در رشته خوشنویسی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، همکاری انجمن خوشنویسان اصفهان و موزه هنرهای معاصر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری برگزار می شود.
این برنامه روز یکشنبه هشتم اسفندماه در دو بخش از ساعت 16:30 تا 18 در محل موزه هنرهای معاصر اصفهان و 18:30 تا 21 در کتابخانه مرکزی برگزار می شود.
همزمان با گشایش این نمایشگاه مراسم تجلیل از برگزیدگان آثار نمایشگاه با حضور "علی مرادخانی" معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی"، حجت الاسلام والمسلمین حببب رضا ارزانی" مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، و دیگر مسوولین شهری انجام خواهد گرفت.
کارگاه های جنبی این نمایشگاه نیز به صورت آموزش تئوری و عملی با عناوین سبک شناسی در خط نستعلیق، پیرایش و سیر تحول خط شکسته، آشنایی با اسباب کتابت، ترکیب در سیاه مشق، کاغذسازی، کارگاه نقاشیخط، قالب های مختلف سیاه مشق توسط اساتید برجسته خوشنویسی در محل موزه هنرهای معاصر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برپا می شود.

غلامرضا وکیلی، شمس الدین ابوالوفا حسینی، علی خیری، شفیعی، مجتبی شریفی، مصطفی رضایی، مهدی فروزنده وعلی فرزانه از جمله اساتید این کارگاه های خوشنویسی هستند که از 9 تا 18 اسفندماه برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.