قزوین؛

برگزاری جشنواره ملی عکس قزوین

دومین جشنواره ملی عکس قزوین فروردین برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ این جشنواره را سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با همکاری انجمن سینمای جوانان استان به منظور معرفی توانایی های فرهنگی و اجتماعی شهر برگزار می کند.

به گفته دبیر این جشنواره ، چهره ی شهر قزوین عکاسی مستند و خیابانی از همه ی موارد مرتبط با شعر از قبیل پوشش، فرهنگ و زندگی روزمره ، نمادهای قزوین امروز تقاطع های غیر همسطح ، تله سیژ زرشک و کامان ، بوستان ملی باراجین ، مجتمع های بلند مرتبه و تماس شهر قزوین در شب نمادهای قزوین دیروز شامل  باغستانها سنتی ، سرای سعد السلطنه ، چهار انبیا ، چهل ستون ، کتیبه های خوشنویسی از جمله موضوع عکاسی است.

حسین میرکمالی اضافه کرد .: جشنواره ی ملی بازی و اسباب بازی هم بخش ویژه ی این جشنواره است.

وی افزود : همه ی عکاسان میتوانند برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کنند و متقاضیان فرم ثبت نام را به آدرس 2qazvinfestival@gmail .comارسال کنند .

میرکمالی گفت : پس از پایان مهلت ثبت نام هیئت داوران ۶۰ نفر از عکاسان را با توجه به کارنامه ی کاری آنان برای حضور در جشنواره انتخاب می کند .

وی افزود : عکاسان شرکت کننده، ششم تا نهم فروردین برای ثبت و ضبط عکس ، مهمان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در قزوین خواهند بود .

میرکمالی ، آخرین مهلت ثبت نام اولیه برای شرکت در جشنواره دهم اسفند  و اخرین مهلت تحویل اثار برای عکاسان منتخب را  ۲۵ فروردین ماه اعلام کرد .

به گفته ی دبیر جشنواره ، اختتامیه جشنواره اردیبهشت برگزار می شود .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار