ساری،

کلاهبرداری 30 میلیونی در سایت خرید و فروش کالا

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری فردی که با درج آگهی فروش خودرو در یکی از سایت های خرید و فروش کالا 30 میلیون ریال از فردی در ساری کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ عباس فتحعلی پور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به مراجع انتظامی مبنی بر اینکه فردی با ثبت فروش و معاوضه خودرو در یکی از سایت های خرید و فروش کالاهای دست دوم 30 میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر افزود: مالباخته به منظور تنظیم قولنامه و پرداخت ودیعه، 30 میلیون تومان به حساب متهم واریز کرده که پس از واریز وجه مورد نظر، متهم ضمن پاک کردن اطلاعات حساب و شماره های همراه خود از روی صفحه سایت پاسخگوی تماس های تلفنی وی نبود.

سرهنگ فتحعلی پور گفت: بر اساس این گزارش و اطلاعات حاصله ماموران اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.

وی افزود: با هماهنگی مرجع قضائی متهم به نام "م- الف"34 ساله اهل و ساکن تهران شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بابلسر با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کرده و در انجام معاملات ضمن توجه به موارد قانونی از واریز وجه به حساب افراد ناشناس بپرهیزند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.