ساری،

انهدام باند سارقان حرفه ای در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از شناسایی و دستگیری پنج سارق حرفه ای منزل و کشف بیش از 20 فقره سرقت خبر داد .

سرهنگ عباس فتحعلی پور در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و ویلاهای شهروندان در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با بررسی صحنه های سرقت دریافتند، پنج متهم به سرقت از اعضای یک باند سرقت با استفاده از دو دستگاه خودرو سواری پژو 206 پس از شناسایی منازل و ویلاها در فرصتی مناسب اقدام به دستبرد می زنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: ماموران انتظامی کلانتری 12 این فرماندهی با دریافت این اطلاعات و مشخصات خودروها با شناسایی متهمان به سرقت دو سارق حرفه ای را در عملیاتی ضربتی حین سرقت دستگیرکردند.

سرهنگ فتحعلی پور، با بیان اینکه سه همدست این افراد نیز در ادامه تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیر شدند و در تحقیقات به 20 فقره سرقت دیگر در شهرستان های همجوار اقرار کردند، افزود: در این ارتباط دو متهم به مالخری نیز شناسایی و دستگیر شدند و از آنان اموال مسروقه شامل لوازم خانگی کشف شد.

وی از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و به شهروندان هشدار داد همواره با نسبت به مراقبت از منازل خود با نصب تجهیزات حفاظتی و گماردن نگهبان محله اقدام کنید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار