آیت‌الله موحدی‌کرمانی:

کار خوب جبهه مردمی نیروهای انقلاب انتخاب کاندیدای ریاست‌جمهوری از پایین به بالاست/رئیس دولت باید مردم را به نزدیکان خود ترجیح دهد

عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: کار خوبی که این جبهه برای اولین بار انجام داده است، انتخاب از پایین به بالاست، از مردم خواسته تصمیم بگیرند چه کسی رئیس جمهور باشد و از بالا دستور نیامده است.

کار خوبی که این جبهه برای اولین بار انجام داده، انتخاب کاندیدای ریاست‌جمهوری از پایین به بالاستبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت‌الله محمد علی موحدی کرمانی دبیر کل جامع روحانیت مبارز در نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به تشکیل این جبهه اظهار داشت: از تشکیل چنین جمع عظیم، پر شور، انقلابی و وسیع خرسندم و جهت انجام یکی از مهمترین مسائل انقلاب دور یکدیگر جمع شده‌اید امری بسیار با اهمیت است.
 
وی افزود: مردم خوب ما نشان دادند که حقیقتا بصیر، موقع شناس و وظیفه شناس هستند، راه صحیح را تشخیص می‌دهند و برای رسیدن به اهداف مشخص راه صحیح را انتخاب می‌کنند؛ نمونه‌های این امر حضور در راهپیمایی عظیم 22 بهمن، حضور در سر صندوق‌های رای و اکنون جنب و جوش برای انجام برنامه ای بسیاری خطیر یعنی انتخابات ریاست جمهوری است.
 
آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه در انتخابات آینده باید فردی اصلح را انتخاب کنیم، اظهار داشت: افرادی که کاندیدای انتخاب می‌شوند به دلیل اینکه از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کنند همه صالح هستند، اما تجربه به ما نشان می‌دهد که باید فرد اصلح‌تر را انتخاب کنیم، تاکنون اقدام بسیار خوبی در جبهه مردمی انجام شده و برای اولین بار راه انتخاب کاندیدا از پایین به بالاست یعنی اینکه خود مردم تصمیم می‌گیرند که چه کسی رئیس جمهور باشد و از بالا دستور نیامده است.
 
دبیر کل جامع روحانیت مبارز با اشاره به وظیفه روحانیت در شرایط حساس جامعه گفت: البته در این زمینه و مسائل اجتماعی روحانیت احساس وظیفه می‌کند که با شما همراه باشد و هر آنچه که بیانش را لازم بداند کوتاهی نخواهد کرد.
 
آیت الله موحدی کرمانی در ادامه تصریح کرد: علما از خود چیزی ندارند و انچه که وجود دارد همگی از وجود انبیاست و روحانیون موظف هستند پیام انبیاء و صالحان به خصوص در مسائل اجتماعی را به گوش مردم برسانند.
 
دبیر کل جامع روحانیت مبارز با بیان اینکه گزینه‌ای که برای انتخابات انتخاب می‌شود باید مطیع دستورات مقام معظم رهبری باشد، گفت: اکنون همه شما دور یکدیگر جمع شدید تا سرنوشت کشور و رئیس جمهور را تعیین کنید، باید فردی انتخاب شود که دستورات رهبری را اجرا کند و رئیس جمهوری باید منتخب ملت باشد که از هوا و هوس دور باشد و نسبت به مسائل اسلام آشنایی کامل داشته باشد و مطیع مقام معظم رهبری باشد.
 
وی در ادامه افزود: رئیس جمهور باید درد مردم را درد خود بداند، از بیکاری مردم رنج ببرد، اگر مردم گرفتار هستند از آن غصه بخورد و به سیاست دنیا نیز آشنا باشد.
 
آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه توفیقاتی که تا به امروز به دست آوردیم به واسطه تابعیت امام و مقام معظم رهبری بوده است، گفت: ولایت ستون نظام است و هر سه قوه در کشور باید از ولایت فقیه تبعیت کنند، اما مهمترین وظیفه در این مورد بر عهده قوه مجریه است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آمریکاستیزی از ویژگی‌های الزامی رئیس‌جمهور آینده کشور است و رئیس‌جمهور آینده باید شجاع باشد و مردم را به نزدیکان خود ترجیح دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار