رحیمیان در نشست مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:

رسیدن به اصلح گزینه‌ها هدف ما است/دغدغه اصلی اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب خدمت به مردم است

رئیس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: رسیدن به اصلح گزینه ها هدف ما است، مجموعه ای که پیرو محض رهبری باشد و برای مردم دل بسوزاند.

رسیدن به اصلح گزینه‌ها هدف ما است/خدمت به مردم هدف اصلی نظام اسلامی
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان رئیس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نخستین دوره ملی ایران مجمع که در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار شد اظهار داشت: من امیدوارم این حرکتی را که امروز در مجاورت حرم مطهر امام راحل(ه) و شهدای مدفون در بهشت زهرا آغاز کرده‌ایم عبادتی برای خدا باشد.

رئیس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: آن چیزی که باعث حضور شما در این محل و پیوندتان با این مجمع شده است به دلیل دو موضوع بسیار مهم است.

وی درباره دغدغه‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: آن انگیزه‌ای که باعث شده هزاران نیروی انقلابی از سرتاسر ایران به این جبهه بپیوندند دغدغه‌هایی است که امروزه در کشور وجود دارد، نگرانی ما از دلبستگی به دشمن و عدم توجه و تمرکز بر معیشت، گرفتاری‌ها و اشتغال مردم است در حالی که هدف اصلی نظام اسلامی خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها است.

حجت‌‌الاسلام ‌والمسلمین رحیمیان تصریح کرد: نگرانی دیگر ما به خاطر این است که شاهد این موضوع هستیم که دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری بر روی زمین مانده است البته درباره موضوعی که ایشان ابراز نگرانی کرده‌اند پیگیری صورت گرفته اما در موضوعاتی که مقام معظم رهبری مطالبه آن را کرده‌اند مانند مسئله اقتصاد مقاومتی اقدامی نشده است در حالی که  پیگیری این مطالبات همان خدمت به مردم ایران است.

رئیس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: تنها راه حل از بین بردن این نگرانی‌ها وحدت نیروهای انقلابی و کسانی است که دغدغه انقلاب را دارند و نتیجه این موضوعات آشکار کرد که باید همه در یک جبهه گردهم بیاییم و با هم متحد شویم.

وی درباره جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: همه ما می‌دانیم جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک حزب جدید نیست چرا که حزبی جدید مشکلی بر مشکلات کشوری می‌افزاید بلکه این جبهه یک پیوند و اتصال بین نیروهای انقلاب است که نه به عنوان پدر بلکه می‌خواهد همه گروه‌ها را برادرانه حول محور انقلاب، امام راحل و پیروی از مقام معظم رهبری منسجم کند تا گامی در جهت رفع مشکلات برداشته شود.

حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین رحیمیان اذعان داشت: تأسیس این جبهه کار جدیدی است که تاکنون در کشور انجام نشده، امیدواریم این اقدام ادامه‌دار باشد، انتخابات پیش‌روی کشور اولین گام برای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است و ان‌شاءالله در آینده گام‌هایی استوارتر برای عبور از مشکلات برداشته خواهد شد.

رئیس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: آن موضوعی که در این مجمع مطرح است رسیدن به گزینه اصلح برای به دست گرفتن بالاترین پست اجرایی کشور و تیم همراه او است چرا که تیمی که با او کار می‌کند باید از جنس مردم و انقلابی باشند.

وی ادامه داد: ملت ما اگر در برابر تحریم‌های ظالمانه از پا درنیامدند و همه سختی‌ها را تحمل کردند بخاطر این بود که می‌دیدند که امامشان در خانه‌ای استیجاری زندگی می‌کند و یا اکنون به زندگی ساده رهبر خود نگاه می‌کنند و از آن الگو می‌گیرند به همین خاطر ما باید به گزینه اصلح که در خدمت مردم باشد نه شخص خاصی برسیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین با اشاره به فرمایشات امام راحل در مورد انتخابات کشور گفت:  معمار کبیر انقلاب فرمودند انتخابات یک محک خوب برای کشور است چرا که می‌توانید در آن ببینید که برای خودتان انتخاب می‌کنید و یا برای فردی دیگری که اگر این گونه باشد آن انتخاب شیطانی است.

رئیس هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به این موضوع که نگاه ما باید به انتخابات همین گونه که امام فرمودند باشد بیان داشت: مسئله انتخابات آینده از اهم امور برای همه ما است و دشمنان نظام که در گذشته می‌خواستند کاری کنند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند امروزه می‌خواهند کاری کنند که مردم پای صندوق‌های رأی بیایند اما به کسی که آنها می‌خواهند رأی بدهند که ما باید در این زمینه هوشیار باشیم.

وی تصریح کرد: دین و حکومت دینی برای خدمت به مردم است و اساس نظام اسلامی و کسانی که در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گردهم آمدند هم همین است. کسانی که چه در این مجلس حضور دارند و چه ندارند و در آینده سکان امور اجرایی کشور را در دست می‌گیرند باید بدانند که با اقدامات خود می‌توانند بهترین مدال خود در آخرت را که همان مدال خدمت به ملت است را بگیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: همان گونه که همه آزادگان دنیا به این موضوع اذعان دارند انقلاب اسلامی محصولی است که از زمان پیامبر اسلام(ص) و ائمه شروع شده و پس از آن با نثار خون شهدا بدست آمد که باید قدر آن را بدانیم و حفظ آن را از اوجب واجبات کارهای خود قرار دهیم و باید بدانیم که تضعیف آن گناهی بزرگ است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار