امانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

قیمت کارشناسی شهروند و شهر آفتاب هنوز اعلام نشده است/قطعا این دو مجموعه به بانک شهر واگذار می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران گفت: هنوز قیمت کارشناسی قطعی دو مجموعه فروشگاه شهروند و شهر آفتاب از طرف کارشناسان اعلام نشده است.

قیمت کارشناسی شهروند و شهر آفتاب هنوز اعلام نشده است/قطعا این دو مجموعه به بانک شهر واگذار می‌شود
ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین وضعیت واگذاری فروشگاه شهروند و شهر آفتاب به بانک شهر، اظهار داشت: مراحل واگذاری در حال انجام است و قبل از پایان سال به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه واگذاری این دو مجموعه مصوبه قبلی شورای شهر تهران را داشته است، افزود: مراحل واگذاری طولانی است اما بدون شک برابر مصوبه شورای شهر تهران کارها را دنبال می‌کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران با تأکید بر اینکه هنوز قیمت کارشناسی قطعی این دو مجموعه از طرف کارشناس اعلام نشده است، گفت: قطعا فروشگاه شهروند و شهر آفتاب به بانک شهر واگذار می‌شود چرا که مشتری دیگری نداریم.

امانی ادامه داد: شهرداری تهران در زمان واگذاری اعلام کرد که به جزء بانک شهر هر موسسه دیگری که برای خرید این دو مجموعه تمایل به همکاری با شهرداری تهران را داشته باشد، شهرداری آمادگی دارد که این دو مجموعه را براساس همان شروطی که با بانک شهر داشته به وی واگذار کند.

وی اضافه کرد: قطعا مشتری دیگری به جزء بانک شهر نبود به همین دلیل مجبور شدیم که شهر آفتاب و فروشگاه شهروند را به این بانک واگذار کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران گفت: واگذاری این دو مجموعه به بانک شهر قطعی شده و مراحل واگذاری در حال طی شدن است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.