جدیدی:

صدا و سیما آموزش‌های ویژه چهارشنبه سوری را آغاز کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به نزدیک بودن چهارشنبه سوری آخر سال از صدا و سیما درخواست دارم تا آموزش های لازم را آغاز کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس جدیدی عضو شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به مسدود شدن خیابان قادری در میدان ۱۷ شهریور، اظهار داشت: درخواست دارم که شهرداری تهران هرچه سریعتر این محور را به حال اولیه بازگرداند، چراکه در حال حاضر مشکلات زیادی برای مردم به وجود آورده است.

وی با تاکید بر اینکه طی دو هفته آینده موضوع چهارشنبه سوری را در پیش رو داریم، گفت: در آستانه این روز مشکلات زیادی در بحث آسیب دیدگی‌ها خواهیم داشت.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: پیشگیری‌ها باید دو هفته زودتر باشد، به همین دلیل درخواست دارم تا سازمان صدا و سیما در این رابطه اقدامات جدی را انجام دهد و آموزش‌هایی را برای شهروندان داشته باشد.

جدیدی با بیان اینکه در آستانه عید ۹۶ قرار داریم، از اعضای شورای شهر درخواست کرد که از محل ماده ۱۶ یا ماده ۱۷ رقمی را مد نظر قرار دهند تا زندانی هایی که با ارقام اندک در زندان هستند بتواند عید امسال را در کنار خانواده هایشان باشند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های اعضای شورای شهر ارایه گزارش عملکرد است، گفت: درخواست ما این است که اعضا گزارش عملکرد خود را ارایه دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار