دوستی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

42 درصد بودجه شهرداری به موضوع حمل و نقل اختصاص یافته است

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای حل مشکل ترافیک شهر تهران 42 درصد کل بودجه شهرداری تهران امسال به موضوع حمل و نقل و ترافیک اختصاص داده شده است.

42 درصد بودجه شهرداری به موضوع حمل و نقل اختصاص یافته استاسماعیل دوستی نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حل مشکل ترافیک شهر تهران اظهار داشت: 42 درصد کل بودجه شهرداری تهران امسال به موضوع حمل و نقل و ترافیک اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه به دنبال حل معضل ترافیک و مشکل کمبود پارکینگ در شهر تهران هستیم، افزود: در بحث احداث مترو، تکمیل ناوگان اتوبوس رانی و ناوگان بی آر تی امسال اقدامات زیادی انجام خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه امسال حدود 300 میلیارد تومان به بخش خصوصی اختصاص می دهیم، گفت: امسال فعالیت ناوگان اتوبوس رانی بر اساس پی کیلومتر محاسبه می شود و به هر میزان که مسافر جا به جا کنند، به آن‌ها پول می دهیم.

دوستی با اشاره به راه اندازی پارکینگ زیر برخی از پل های شهر تهران، افزود: این پروژه را تنها در پل هایی که پاسخگو باشند اجرایی خواهیم کرد، چراکه در غیر این صورت با افزایش ترافیک مواجه خواهیم شد.

 وی ادامه داد: بر روی پل هایی که کارآمد و فنی باشند و همچنین گنجایش داشته باشند حتما مطالعه انجام خواهیم داد و آن‌ها را تبدیل به پارکینگ خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار