بنتو همچنان بی اعتماد به انصاری فرد

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال المپیاکوس هنوز درباره استفاده از مهاجم ایرانی خود در ترکیب اصلی تیمش مقابل عثمانلی اسپور مردد است.

با وجود جدایی براون ایدیه یکی از مهاجمان اصلی المپیاکوس و عملکرد ضعیف کاردوزو مهاجم پاراگوئه ای این تیم،پائولو بنتو هنوز هم درباره استفاده از کریم انصاری فرد در ترکیب اصلی تیمش مقابل عثمانلی اسپور در لیگ اروپا مردد است.

دیداربرگشت تیم های المپیاکوس یونان و عثمانلی اسپور ترکیه در رقابت های لیگ اروپا،فردا شب در آنکارا برگزار خواهد شد که انصاری فرد یکی از 18 بازیکن مدنظر بنتو برای این مسابقه است.

اما با وجود این که گفته می شد با جدایی براون از جمع المپیاکوس و عملکرد ضعیف کاردوزو در چند مسابقه اخیر، شانس انصاری فرد برای قرارگرفتن در ترکیب اصلی افزایش یافته، بنتو چنین اعتقادی ندارد.

او در کنفرانس خبری پیش از بازی در پاسخ به این پرسش که جانشین براون انصاری فرد است یا کاردوزو؟ گفت:  خواهیم دید که چه کسی جای او را پر خواهد کرد.این همیشه مهم است که در مورد استراتژی خود فکر کنیم. ببینیم فردا چه کار می توانیم بکنیم. براون بازیکنی بود که به ما کمک زیادی کرد، نه فقط بخاطر گل زنی هایش بلکه  در کل حضورش به ما کمک می کرد. وقتی شما دوبازیکن مهم خود(لوکا و براون) را از دست بدهید برای هیچ تیمی کار آسان نخواهد بود. با این حال ما آماده ایم با این مسئله کنار بیاییم و جای خالی آنها را پوشش دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۰۱:۱۱ ۰۵ اسفند ۱۳۹۵
بزرگترین اشتباه کریم رفتن ب تیم خارجی بود !
درست زمانی که داخل بهترین بود
کریم دیگ تمومه.پوکیده
آخرین اخبار