دفاع دوباره سرمربی المپیاکوس از رقیب مهاجم تیم ملی/ انصاری فرد را با کاردوزو مقایسه نمی کنم

با وجود عملکرد ضعیف مهاجم پاراگوئه ای المپیاکوس و رقیب انصاری‌فرد در خط حمله این تیم ، سرمربی این تیم یونانی بار دیگر از او دربرابر انتقاد ها دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،تیم المپیاکوس در دیدار رفت مرحله یک ‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا شب گذشته (پنجشنبه) میزبان تیم عثمانلی اسپور ترکیه بود که با تساوی بدون گل متوقف شد.
در این مسابقه هم پائولو بنتو سرمربی المپیاکوس ،کاردوزو مهاجم پاراگوئه ای تیمش را به کریم انصاری‌فرد ترجیح داد و با وجود عملکرد ضعیف این مهاجم در رقابت های این فصل، بازیکن ایرانی خود را روی نیمکت نشاند  و در دقیقه 87 او را وارد میدان کرد.

اما کاردوزو در این مسابقه هم مانند بازی های پیشین نتوانست کاری صورت دهد و همین امر باعث شد در نشست خبری پس از این بازی، خبرنگار یونانی این بازیکن  34 ساله را پیر خطاب کند، که این موضوع خشم بنتو را برانگیخت و او بار دیگر به دفاع از رقیب انصاری فرد پرداخت.

سرمربی المپیاکوس گفت: کاردوزو بازیکن تیم المپیاکوس است و باید به او احترام بگذاریم. به طور کلی از چنین اظهارنظرهایی درباره بازیکنان باید خودداری کنید.هر بازیکنی چه گل بزند چه نزند باید ازاحترام ما برخوردار باشد.

بنتو در پاسخ به این پرسش که آیا درباره انصاری فرد اشتباه کرده اید و آیا فکر می‌کنید در بازی برگشت کریم انصاری‌فرد مهره کلیدی به جای کاردوزو خواهد بود یا نه گفت: باید بگویم هنوز نمی‌دانم برای بازی (روز یکشنبه)برابر آاک چه بکنم. ما از فردا (امروز) به فکر بازی حساس سوپر لیگ یونان برابر آ ا ک خواهیم بود. سخت است که از الان به فکر بازی برگشت لیگ اروپا باشیم. درباره مقایسه انصاری‌فرد با کاردوزو هیچ چیز دیگری نمی گویم .

سرمربی پرتغالی تیم المپیاکوس درباره نتیجه مسابقه نیز گفت:  نتیجه تساوی عادلانه نبود و معتقدم برای صعود به مرحله بعدی لیگ اروپا باید در بازی برگشت تهاجمی‌تر ظاهر شویم. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار