چگونه در یک هفته ۱۰ کیلو لاغر شویم؟

در این گزارش به شما روشی را معرفی میکنیم که بتوانید وزن خود را در کوتاه ترین زمان ممکن، به حالت ایده آل برسانید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، چگونه در یک هفته ۱۰ کیلو لاغر شویم ؟ این سوالی است که اکثر مردم می پرسند و به دنبال سریع لاغر شدند هستند . قبلا از هرچیز باید این نکته را بگویم که وزن کم کردن در یک هفته و آن هم ۱۰ کیلو با کنترل تغیذه نمی شود ! مگر اینکه سراغ جراحی ها و ساکشن چربی ها بروید که آن هم عوراض خودش را دارد . اما در این ارسال به شما روشی را معرفی میکنیم که بتوانید وزن خود را به حالت ایده آل برسانید ، با ما همراه باشید.
 
 
۱- آهسته غذا بخورید
 
از یک زمان‌سنج که روی ۲۰۰ دقیقه تنظیم‌شده است، استفاده و تمرین کنید تا غذایتان را آهسته بخورید. آهسته غذاخوردن یکی از بهترین عادت‌هایی است که بدون یک رژیم‌غذایی پیچیده به کاهش‌وزن شما کمک می‌کند. آرام لقمه‌هایتان را بجوید و غذاخوردنتان را آنقدر طول دهید تا ۲۰ دقیقه را پر کنید. مدت طولانی‌تر غذاخوردن باعث می‌شود با وعده‌غذایی کوچک‌تری همان لذت معمول از غذاخوردن را ببرید و ترشح هورمون‌های سیری را در بدنتان تحریک کنید. غذاخوردن با عجله، مانع از ایجاد این پیام‌های عصبی و هورمونی می‌شود و به افراط در غذاخوردن می‌انجامد.
 
۲- بیشتر سوپ بخورید
 
یک سوپ آبکی را به غذای روزانه‌تان بیفزایید. خوردن سوپ به‌خصوص در شروع وعده‌غذایی مفید است زیرا باعث می‌شود آهسته‌تر غذا بخورید و اشتهایتان کم شود. با یک سوپ آبکی که سبزیجات تازه یا منجمد به آن اضافه کرده‌اید، شروع کنید. از سوپ‌های پرچرب که مقدار زیادی کالری دارند، پرهیز کنید.
 
۳- سبزیجات بخورید
 
سعی‌کنید به جای یک نوع سبزی و میوه، ۳۳ نوع سبزی و میوه را هنگام غذاخوردن سرو کنید. تنوع بیشتر سبزی و میوه سرو‌شده باعث تمایل بیشتر به خوردن آنها می‌شود و خوردن بیشتر سبزی و میوه راه مناسبی برای کاهش‌وزن است. میزان بالای فیبر و محتوای آب در سبزی‌ها و میوه‌ها باعث می‌شود با دریافت کالری کمتری احساس پری کنید. سعی ‌کنید سبزی‌ها را بدون اضافه‌کردن روغن بپزید و به جای استفاده از سس های پرچربی از آبلیمو یا گیاهان معطر به‌عنوان چاشنی استفاده کنید.
 
۴- بیشتر بخوابید
 
پژوهشگران دانشگاه میشیگان می‌گویند یک ساعت خوابیدن بیشتر در شب می‌تواند در فردی که روزانه ۲۵۰۰ کالری از راه غذا دریافت می‌کند، کمک کند حدود ۷ کیلوگرم در سال وزن کم کند. به گفته آنها با جایگزین‌کردن خوابیدن با عادت‌های ناسالمی مانند خوردن غذاهای حاضری، می‌توانید تا ۶ درصد از کالری دریافتی‌تان را کم کنید؛ البته این میزان می‌تواند با توجه به افراد گوناگون متفاوت باشد. خواب به شیوه‌ای دیگر هم به کاهش‌وزن کمک می‌کند. شواهدی وجود دارد که کم‌خوابی اشتها را تحریک می‌کند و باعث می‌شود شما به‌طور غیرعادی گرسنه شوید.
 
 
۵- غلات کامل بخورید
 
غلات کامل مانند برنج قهوه‌ای، جوی دوسر و گندم سبوس‌دار نیز به‌عنوان راهبرد پنهانی کاهش‌وزن به شما کمک می‌کنند. این نوع غلات باعث می‌شوند با دریافت کالری کمتری احساس پری کنید و همچنین میزان کلسترول خونتان را در حد طبیعی نگه دارید. غلات کامل به‌صورت فراورده‌های آماده مانند نان‌ها یا پاستاهای سبوس‌دار نیز مفید هستند.
 
۶- به لباس‌های قدیمی‌تان نگاه کنید
 
لباس، شلوار یا کتی را که مربوط به دوران لاغری‌تان است، جلوی چشمتان نگه دارید. این کار باعث می‌شود پاداشی را که با کم‌کردن وزن دریافت می‌کنید، ببینید و انگیزه بیشتری پیدا کنید. لباسی را انتخاب کنید که خیلی با سایز فعلی‌تان تفاوت نداشته باشد تا در مدت نسبتا کوتاهی به نتیجه‌‌ای که جلوی چشمتان است، برسید.
 
۷- پیتزای بهتری درست کنید
 
به جای گوشت از موادگیاهی برای پیتزا درست کردن استفاده کنید به این ترتیب می‌توانید کالری دریافتی‌تان را ۱۰۰کالری کمتر کنید. کارهای دیگری که با پیتزا می‌توانید بکنید استفاده از پنیر کمتر یا پنیر کم‌چربی با اندکی روغن‌ زیتون است.
 
۸- کمتر نوشیدنی شیرین بنوشید
 
به جای نوشیدنی‌های قنددار مانند نوشابه‌های گازدار معمول از آب یا سودای بدون کالری استفاده کنید به این ترتیب به اندازه ۱۰ قاشق چایخوری شکر کمتری دریافت خواهید کرد. از لیمو، نعناع یا توت‌فرنگی منجمد برای معطرکردن نوشیدنی‌تان استفاده کنید. به نظر می‌رسد قندی که از طریق مصرف نوشیدنی‌های گازدار وارد بدن می‌شود، باعث تحریک شدن مکانیسم معمول سیری در بدن نمی‌شود. یک بررسی که به مقایسه دریافت ۴۵۰ کالری اضافی از راه نوشیدن نوشابه گاز‌دار یا پاستیل پرداخت، نشان داد افرادی که پاستیل می‌خورند به‌طور ناخودآگاه در مجموع کالری کمتری مصرف می‌کنند اما در افرادی که نوشابه می‌نوشیدند، کاهش مصرف کالری رخ نمی‌داد. در نتیجه این افراد در طول ۴ هفته ۱٫۲ کیلوگرم وزن اضافه کردند.
 
۹- از لیوان‌های بلند و باریک استفاده کنید
 
به جای استفاده از لیوان پهن و کوتاه از لیوان بلند و باریک استفاده کنید تا دریافت کالری‌تان از راه مصرف نوشیدنی‌ها را کاهش دهید. با این کار ۲۵ تا ۳۰ درصد کالری کمتری از راه نوشیدن آب میوه، نوشابه گاز‌دار یا سایر نوشیدنی‌ها دریافت خواهید کرد. علت این است که نشانه‌های بینایی در خوردن ما موثر هستند. پژوهشگران در دانشگاه کورنل نشان دادند که افراد درون لیوان‌های پهن و کوتاه نوشیدنی بیشتری می‌ریزند.
 
 
۱۰- چای‌سبز بنوشید
 
نوشیدن چای‌سبز نیز ممکن است یک راهبرد مناسب برای کاهش‌وزن باشد. برخی از بررسی‌ها نشان داده‌اند که نوشیدن چای‌سبز می‌تواند میزان سوزاندن کالری در بدن را به‌طور موقت احتمالا از طریق تاثیر موادشیمیایی موجود در آن به نام کاتچین‌ها افزایش دهد. به غیر از از این تاثیر، نوشیدن چای‌سبز دست‌کم این مزیت را دارد که نوشیدنی طراوت‌بخشی بدون کالری زیاد می‌نوشید.
 
۱۱- از یوگا کمک بگیرید
 
یک بررسی اخیر نشان می‌دهد افرادی که یوگا انجام می‌دهند نسبت به زنان دیگر وزن کمتری دارند. اما علت چیست؟ به نظر می‌رسد تمرین‌های منظم یوگا باعث می‌شود فرد هنگام خوردن احتیاط بیشتری از خود نشان دهد. برای مثال این افراد متوجه مقدار زیاد غذای سرو‌شده در رستوران می‌شوند و فقط تا حدی غذا می‌خورند که آنها را سیر کند. پژوهشگران معتقدند خودآگاهی آرامش‌بخشی که این افراد با تمرین‌های یوگا به‌دست آورده‌‌اند، ممکن است مانع از خوردن بیش از حد غذا به‌وسیله آنها شود.
 
۱۲- در خانه غذا بخورید
 
دست‌کم ۵۵ روز در هفته را در خانه غذا بخورید. یک بررسی اخیر بیانگر آن است که این کار در راس عادت‌های سالم افرادی است که به‌طور موفق وزن کم کرده‌اند. برای آنکه پختن غذا وقت کمتری بگیرد، می‌توانید از مواد غذایی نیمه‌آماده مانند سبزی‌های خردشده، لوبیای پخته، گوشت پاک و خردشده و… استفاده کنید.
 
۱۳- در غذا خوردنتان وقفه بیندازید
 
اغلب افراد هنگامی که چنگال را برای چند دقیقه کنار می‌گذارند، به‌طور طبیعی «وقفه غذاخوردن» دارند. شما هم منتظر این لحظه بمانید و لقمه دیگری برندارید. بشقابتان را پاک کنید و از مکالمه با اطرافیان لذت ببرید. این پیامی پنهانی است که سیر شده‌اید اما پرخوری نکرده‌اید.
 
 
۱۴- آدامس نعناعی تند بجوید
 
هنگامی که میل به خوردن غذاهای حاضری دارید، یک آدامس بی‌قند با رایحه قوی بجوید. هنگام درست‌کردن شام، پس از برگشت از سرکار، هنگام معاشرت در یک مهمانی، تماشای تلویزیون یا جستجو در اینترنت زمان‌های خطرناکی برای خوردن غذاهای حاضری یا اسنک هستند. جویدن آدامس با رایحه تند میل شما را به پرخوری مهار می‌کند.
 
۱۵- بشقاب‌تان را کوچک کنید
 
از یک بشقاب ناهار ۲۵ سانتی‌متری به جای بشقاب شام ۳۰۰ سانتی‌متری استفاده کنید، به این ترتیب به‌طور خودکار مقدار کمتری خواهید خورد. پژوهشگران پس از آزمایش گروهی از افراد دریافتند که آنهایی که بشقاب‌های بزرگ‌تری دارند غذای بیشتری برمی‌دارند و می‌خورند. با کوچک‌کردن بشقاب یا کاسه غذای‌تان می‌توانید روزانه ۱۰۰ تا ۲۰۰ کالری از میزان کالری دریافتی‌تان کم کنید و در یک سال ۵ تا ۱۰ کیلوگرم وزنتان را کم کنید. در آزمایشی که ذکر شد، هیچ کدام از افراد مورد بررسی احساس گرسنگی نمی‌کردند و حتی متوجه این فریب‌ چشمی که روزی ۲۰۰ کالری از دریافت روزانه‌شان کم می‌کرد، نشده بودند.
 
 
۱۶- غذاهای بدون گوشت بخورید
 
خوردن مکرر غذاهای گیاهی به لاغر شدن شما کمک می‌کند. گیاهخواران نسبت به گوشتخواران غذای کمتری می‌خورند. با اینکه این تفاوت دلایل متعددی دارد، اما حبوبات نقش مهمی در این موضوع دارند. سوپ عدس، برگرهای لوبیا و سایر غذاهای بر اساس حبوبات مملو از فیبر هستند بنابراین با خوردن آنها با دریافت کالری کمتری احساس پری خواهید کرد.

 
۱۷- قاعده ۲۰-۸۰ را رعایت کنید
 
بسیاری از ما عادت داریم تا زمانی به خوردن ادامه دهیم که احساس پری کنیم، اما ساکنان شهر اوکیناوا در ژاپن تا زمانی به خوردن ادامه می‌دهند که ۸۰ درصد احساس پری کنند. آنها حتی نامی برای این عادت غذایی لاغرکننده دارند: «هارا هاچی بو» اما به گفته پژوهشگران با توجه به اینکه بسیاری از افراد این قاعده را هنگام غذاخوردن فراموش می‌کنند، بهتر است از همان ابتدا ۲۰ درصد کمتر غذا بردارند.
 
۱۸- در رستوران احتیاط کنید
 
غذاهای رستوران‌ها از لحاظ چاق‌کننده بودن زبانزد هستند. این موضوع را هنگام غذاخوردن در رستوران در نظر بگیرید تا میزان غذاخوردنتان را تحت کنترل داشته باشید:
– پیش‌غذایتان را با دوست تان تقسیم کنید.
– پیش‌غذا را به‌عنوان غذای اصلی سفارش دهید.
– از بشقاب کودکان استفاده کنید.
– نیمی از پرس غذا را پیش از آورده شدن سر میز در ظرف یک بار مصرف بگیرید.
 
۱۹- از سس‌قرمز استفاده کنید
 
برای پاستا به جای سس آلفردو (سس‌سفید) از سس ماریانا (سس‌قرمز) استفاده کنید. سس‌های بر پایه گوجه‌فرنگی، کالری کمتر و چربی بسیار کمتری از سس‌های براساس خامه دارند، اما به یاد داشته باشید که اندازه هم مهم است.
 
۲۰- یک پرس کوچک‌تر سفارش دهید
 
عادت اصلی افراد لاغراندام این است که اندازه پرس‌های غذایی‌شان در هر وعده‌ غذایی در ۵ روز در هفته کوچک است. افراد «همیشه لاغراندام» این کار را انجام می‌دهند و به‌طور موفقی وزنشان را کم می‌کنند. پس از اینکه چند بار پرس غذایتان را اندازه گرفتید، این عادت به‌صورت خودکار درخواهد آمد. در مورد غذاهای حاضری هم بسته‌های کوچک‌تر را انتخاب کنید و ظرف‌های سرو غذا را دور از میز نگه دارید.
 
۲۱- ۱۰۰ کالری بیشتر بسوزانید
 
با سوزاندن ۱۰۰ کالری اضافی در روز می‌توانید بدون رژیم‌گرفتن در سال ۵۵ کیلوگرم وزن کم کنید:
– یک مایل (۱٫۶ کیلومتر) را در مدت ۲۰ دقیقه پیاده بروید.
– ۲۰ دقیقه گیاهان و علف‌های هرز باغچه را بیرون بکشید.
– ۲۰ دقیقه چمن‌زنی کنید.
– ۳۰ دقیقه خانه را تمیز کنید.
– ۱۰ دقیقه دوی آرام انجام دهید.
 
۲۲- جشن بگیرید
 
هنگامی که توانستید عادت خوردن نوشابه را کنار بگذارید یا یک روز را بدون پرخوری پشت‌سر بگذارید، از خودتان قدردانی کنید. شما به هدف دستیابی به سبک زندگی سالمی که به شما کمک می‌کند بدون رژیم‌های سخت وزن کم کنید، نزدیک‌تر شده‌اید. پاداشی که به خودتان می‌دهید، می‌تواند تلفن‌کردن به یک دوست، خریدن یک لباس نو یا مانیکورکردن ناخن‌هایتان باشد یا گاهی هم خوردن یک برش کوچک کیک پنیر.
 
 
 منبع: ایسنا
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۸۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
123 بک
۰۰:۳۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
من 10سالمه و قدم 140 سانت است واقعا جرت نوشته اگه میخوای لاقر شی
برو ورزش کن
Iran (Islamic Republic of)
اوکیو کارایل
۱۵:۰۹ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
عالی بود و من هم از اول لاغر بودم
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۲۱:۵۲ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
سلام من ۱۳ سالم میخوام لاغر شم چیکار کنم البته بدون قرص ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
من شهریار هستم از شهرستان چابهار 17سالمه خیلی چاقم لطفاً ی راهی به من نشون دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام فرهاد ۱۶ ساله ۸۰ کیلوم چکار کنم به ۶۰ برسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
سلام من ۱۳ سالمه وقدم ۱۴۵ وزنم ۶۰ ترو خدا کمک کنید میخام تا مدرسه لاغر شم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
سلام من ۱۶سال دارم ۹٠کیلو هستم قدم ۱۷٠۱چیکار کنم لاغر شم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۹ ۲۸ تير ۱۴۰۱
سلام منم 12سالمه 4ماهه دیگه میرم 13قدم 141وزنم60ترو خدا کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
سلام من 12 سالمه وزنم 69 هست وقدم 155 هست چیکار کنم لاغر بشم
Iran (Islamic Republic of)
amir
۱۶:۲۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام عرض ادب من قد م 183 وزنم هم 95 کیلو هست باید به چند کیلو برسم که وزن مناسب داشته باشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۹ تير ۱۴۰۱
۷۰
Iran (Islamic Republic of)
amir
۱۶:۲۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام عرض ادب من قد م 183 وزنم هم 95 کیلو هست باید به چند کیلو برسم که وزن مناسب داشته باشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
سلام من ۱۳ سالمه قدم ۱۵۳ و وزنم هم ۶۰ میخوام ۴۰ باشم چیکار کنم.
صبح ها ورزش میکنم ولی ۱یا۲ کیلی کم شدم
Iran (Islamic Republic of)
مژگان
۱۱:۳۰ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
اومدم قد و وزنارو دیدم و سن وسالارو دیدم من خیلیم خوبم نیازی ب رژیم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
سلام برای لاغری 8قاشق برنج میل کنید آب زیاد بنوشید
صبحانه بخورید چون اگر نخورید حتما چاغ میشوید
شام خیلی کم و سبک بخورید
صبح ها ورزش کنید
کم بخورید صبح ها حتما آب جوش میل کنید
Iran (Islamic Republic of)
سپهر کوهزادی
۱۳:۳۱ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
سلام من یک پسر هستم و ۱۱ سال دارم قدم ۱۶۲ و وزنم ۷۰ میخوام ۶۰ بشم چی کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۹ تير ۱۴۰۱
هیچی کم بخور
Iran (Islamic Republic of)
حدیثه
۱۷:۵۱ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام من۱۱سالمه و وزنم۴۰ هست و قدم۱۵۳چیکار کنم به وزن۳۰برسم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۳:۴۳ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
شما انجام دادین ببینید لاغر شدید یا نه ؟ میشه بگین چون من میترسم انجام بدم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۳:۴۲ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
شما انجام دادین ببینید لاغر شدید یا نه ؟ میشه بگین چون من میترسم انجام بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
من ۹سالم ۴۷ کیلو هستم میخوام به ۳۰ کیلو برسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
من ۸۰ کیلو هستم چطور خودمو لاغر کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۹ تير ۱۴۰۱
مثل ادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام
من ۱۳ سالمه و ۷۰ کیلو هستم میخوام به ۶۰ برسم چیکار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۹ دی ۱۴۰۰
چه مهد کودکیه اینجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۷ دی ۱۴۰۰
سلام من۱۷ سالم نمی تونم غذام کم کن وزنم۷۳ هست چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۲ دی ۱۴۰۰
خواهش می کنم
Iran (Islamic Republic of)
파파
۰۲:۰۲ ۱۲ دی ۱۴۰۰
به نظر من اولین کاری که باید کنید رژیم رو ول کنید طبق راه حلی که امتحان گردم دارم میگم خیلی راحت رژیم رو ول کنید همه چی بخورید واگلی به اندازه اگر همیشه برنجتون رو 8 قاشق میخوردید فردا بکنیدش 7 قاشق فرداش این 7 تارو کنید 6 قاشق و البته از ظرف کوچیک استفاده کنید و از قاشق کوچیک استفاده کنید توجه داشته باشید میان وعده خوب بخورید که گرسنتون نشه من میان وعدم رو گاهی شیر با خرما یا چای با بیسکویت میخوردم یا میوه میخوردم صبحانه حتما بخورید ولی به اندازه سیر شدید نیازی نیست دوباره غذا بخورید وقتی هم وسوسه شدید بیشتر بخورید به خودتون بگید الان میخورید میره پایین ولی عذاب وجدانش برای خودتون میمونه من 15 سالمه قدم 157 و وزن الانم 39 قبلا 48 بودم به خودم اومدم درسته اضاف وزن نداشتم اما فک کردم اگر لاغر تر بشم اندامم ظریف و بهتر میشه پس شروع کردم طبق همین برنامه که بالا نوشتم واستون پیش رفتم غذاهای فست فودی دروغ چرا میخوردم ولی مثلا پیتزا رو 1 تا دوتا تیکه میخوردم تابستون ورزش میکردم تو خونه چون به خاطر کرونا نمیتونم برم باشگاه هنوز هم میخوام لاغر شم اما طبق این برنامه یه مدت ول کردم الان سخته دوباره بخوام بگیرمش ولی اولشه بقیه روزا خیلی عادی میشه من الان از نون و برنج متنفرم ولی قبلا متنفر نبودم میخوردم ولی خوشم نمیومد زیاد..الان دیگه خوشم نمیاد یه نکته دیگه نباید از روغن هایی مثل بهار و اویلا استفاده کنید اگر میتونید از روغن زیتون یا کنجد استفاده کنید ولی میتونید از همون عادی ها هم استفاده کنید پیشنهاد میکنم صبحانه غلات بگیرید با شیر بخورید البته غلات رژیمی نان تست نصف با تخم مرغ نیمرو مصرف تخم مرغتون زیاد باشه چون کم میخورید ویتامین رو تامین میکنه میتونید نیمرو رو توی هپیکال یا ظروف مخصوص رژیم بپزید با روغن کم و روغنش رو بگیرید شام پوره بخورید... وقتی غذام رو به اندازه میخوردم خودم لذت میبردم از فردا دوباره میخوام شروع کنم که وزنم رو از 39 به 35 برسونم واقعا میگم لازم نیست اینقدر سخت بگیرید من تو 2 ماه اینجوری 10 کیلو کم کردم شماهم میتونید چرا نتونید!!اگر هدف داشته باشید چیزهایی که سخته راحت میشه
در کل موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
Sety
۰۱:۱۸ ۱۲ دی ۱۴۰۰
سلام. خوب خیلی هاتون مشکل چاق شدن رو دارین منم هم چاق بودم تا اینکه یه روز فکری به ذهنم رسید آب زیاد بخورم و ورزش کنم اره آب زیاد بخورم و هر صبح ورزش کنم شاید باور تون نشه ولی خب من توی یه ماه از 50 کیلو رسیدم به 40 کیلو. من هرروز نزدیک 8 یا 9 لیوان آب میخورم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
ببخشید من روزی نزدیک۱۹ تا۲۰ لیوان آب میخورم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۸ دی ۱۴۰۰
سلام من قبلا ۶۹ بودم الان وزنم ۹۰ خورده شوده هیج کدوم از رزیم غدایی بیشتر از یه هفته انجام نمیدم خیلی دوست دارم لاغر بشم فقط نمیدونم چه جوری کاهش وزن پیدا کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۰۴ دی ۱۴۰۰
سلام من قدم 160 هستش و وزنمم 65 نیخوام 50 بشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
سلام من قبلا ۷۸ بودم الان ۶۹ کیلوشدم خودم رژیم وورزش میکنم میخواهم به ۵۵ یا۶۵ برسم آیا ماست وکدو ِلاغرم میکنه چون تیرویدکم کارم دارم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۳:۵۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
۱۴ سالمه قدم ۱۶۵ و وزنم ۵۰ لطفا کمکم کنید میخوام به ۴۵ کیلو برسم چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
پرنیان
۱۲:۱۴ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
وزنم ۷۴
Iran (Islamic Republic of)
نیا
۱۲:۲۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
خیلی ممنون بابت راهنمایی تون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
تو رو خدا منم می خوام لاغر بشم قد من نمی دونم حدود ۱۵۰ یا ۱۵۵ هستش من وزنم خیلی زیاد هستش هفته بعد عروسی داریم
Iran (Islamic Republic of)
هیچی
۰۲:۲۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
چرا همه ۱۳.۱۴.۱۵سالشونه تازه یکی هم ۹سالش بود با قدبیشتر از یک ونیم متر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
اون بزرگواری که با قد ۱۶۹ وزنش ۴۸ کیلوعه و میخواد بازم لاغر بشه
یا بیخیال شو
یا برو خودتو رنده کن:)
یا یه بخشی از بدنت رو به انتخاب خودت نابود کن
یا یه کلیه و نصف کبد و یک سوم روده‌ت رو ببر
میتونی دندوناتم بکنی نمیدونم شاید یه نیم کیلویی سبک شی!
درد داره ولی تضمینی میرسی به ۳۰ کیلو
میتونی بری معتادم بشی نمیدونم چقدر کم میشه ولی چروکیده میشی حتما
یه راه آخری هم مونده که گیوتینه میتونی با گیوتین سرت رو ببری اگه توش مغز داشته باشی جمجه‌ت هم از استخوان باشه حتما حتما حتما حتما ده کیلویی کم میشه
من دیگه روشی واسه اینکه یه آدمی که کمبود وزنم داره لاغر بشه بلد نیستم :)))))))
به بقیه دوستانی هم که اومدن قد و وزن میگن باید عرض کنم که عزیزان خب برید پیش پزشک تغذیه ورزش کنید هله هوله نخورید و درنهایت اینکه هیچ عدد مشخصی واسه آدم وجود نداره براساس توده بدنی میزان چربی و ماهیچه ژن نوع استخوان بندی و فاکتورهایی از این دست یه بازه‌ای هست که وزنتون باید در اون حد باشه! اینا رو هم شما تعیین نمی‌کنید متخصص تغذیه مشخص میکنه!
الگوهایی که توی اینترنت و ماهواره و به طور کلی رسانه‌ها بهتون معرفی میکنن همیشه معقول نیستن و همیشه هم همونی که هستن نیستن!
به غیر از یه پزشک یا متخصص تغذیه کسی حق نداره تعیین بکنه که شما چه وزنی باید داشته باشید و ضمنا کی گفته لزوما هرچی لاغرتر بهتر؟ دوست دارید کبد و کلیه و کیسه صفراتون از کار بیفته؟؟؟ بابا یکم اعتماد به نفس داشته باشید!
yjc جان لطفا این پیام رو بذار کامل شاید این عزیزان سرعقل اومدن و رستگار شدن♡
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۳ آبان ۱۴۰۰
ببخشیدا ولی به غیر از معجزه تنها راهی که باعث میشه تو یه هفته ده کیلو کم کنیم اینه که خودمون رو اره کنیم://
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
سلام من وزنم 183 قد تقریبا 170 و 14 سالمه چکار کنم لاغر شم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
ببخشید درست متوجه شدم ۱۴ سالتونه و ۱۸۳ کیلو هستید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
چجوری الان قدت تو چهارده سالگی ۱۸۳ هست؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
سلام من۱۵سالمه ۶۱کیلو۱۶۵قدمه چیکارکنم تابه ۵۰کیلوبرسم
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۰۹:۵۹ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
سلام من ۱۸ سالمه و با قد ۱۶۹ ۴۸ کیلوعم و میخام لاغر شم چ کنم
دوستان لطفا بم نگین استخون خودم از وزنم راضی نیستم
Iran (Islamic Republic of)
حمیرا تقوی پور
۰۹:۰۴ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
من پنجاه سالمه هفتادو نه کیلو هستم چکار کنم تا لاغر شم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسم
۱۳:۲۴ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
منم میحوامح لاغر شمح‌ بهم بگین ۱۵۹ کیلو هستم و ۱۷ سالمح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
یا الله
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۲۰:۱۷ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
سلام من ۱۷ سالمه ۱۰۵ کیلو ام میخوام تا دی ماه برسم به ۶۰ چیکار باید بکنم؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۴:۲۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
سلام من ۱۲ سالمه قدم ۱۶۶ هست وزنم ۸۰چیکار کنم تو یک ماه ۳۰ کیلو کم کنم؟
Afghanistan
ناشناس
۲۰:۴۴ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
سلام من 14 سالمه و 55 کیلو وزنم است چیکار کنم تا 10 کیلو وزن را کم کنم
Iran (Islamic Republic of)
نلشناس
۱۳:۲۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
سلام من ۱۳ سالمه قدم ۱۶۰ و وزنم ۵۷ چجوری وزنمو به 57 برسونم؟
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۰۲:۲۶ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
برنامه کاهش وزن در سی روز رو نصب کنید خیلی خوب جواب میده
Iran (Islamic Republic of)
ام
۲۳:۰۵ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
سلام من 14 سالمه
قدم 163 ایناست
و وزنم 67
حس افسردگی دارم از چاقیم
کمک کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
هیچی
۱۶:۱۹ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
سلام ببخشید ۱۱سالمه

قدم:۱۵۲

وزنم:۵۴

میخوام در عرض ۱ ماه ۱۰ الی ۱۵ کیلو کم‌کنم این روش عوارضی نداره
Iran (Islamic Republic of)
دریا
۱۲:۴۹ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
سلام عزیزان من 15سالمه
قدم 168
وزنم76
لطفاکمکم کنیدلاغربشم چطوری ممنونم میشم
Iran (Islamic Republic of)
آناهیتا کادگر
۱۶:۲۵ ۰۴ دی ۱۴۰۰
من این کارو کردم دندانهایم خراب شد و چاق تر هم شوم
Pakistan
نازلی
۱۷:۰۴ ۰۸ مرداد ۱۴۰۰
سلام عزیزانم
من 18 سالمه قدم 160 و وزنم 62 است
من خیلی خوش دارم لاغرتر باشم لطفآ کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
یه نفر
۱۱:۵۹ ۰۸ مرداد ۱۴۰۰
سلام من ۱۲ سالمه قدم ۱۵۳ و وزنم ۵۶ به خاطر قدم زیاد مشخص نیستم ولی مامانم میگه همین جور ادامه بدی چاق میشی شکم و پهلو اوردم میشه بگید چی کار کنم خیلی هم تو این کرونا فعالیت ندارم به اندازه هم میخورم ولی استعداد چاقی دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
سلام من قدم 132 و وزنم 41 می خوام 34 کیلو بشم باید چیکار کنم.چون من یک بچه هستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۶ تير ۱۴۰۰
ممنون از شما عزیزان که به فکر ما هم هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناش
۱۶:۵۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
سلام من 9 سالمه و قدم 132 وزنمم 41 میخوام بشم 34 میشه بگین در طول دو هفته لطفا
Germany
محمد حسن
۱۳:۰۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
سلام من 13 سالمه قدم بین 160 و 165 هست و وزنم 50 خودم میخوام اندامم خوب شه تا 45 کیلو میشم ببینم چطور میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
سلام من 14سالمه و قدمم 165وزنم زیاد هستش ولی نمیدونم تو روخدا کمکم کنید من باشگاه هم میرم و همه مسخرم میکنن توروخدا کمک کنید هفته بعد هم مسابقه دارم باید خودمو لاغرکنم توروخدا کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
سلام من ۱۳سالمه وزن ۵۵قد۱۵۵میخوام ۴۰کیلو شم چکار کنم کمکم کنید همه مسخرم میکنن میگن چاقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
آخه چرا باید یه آدم تو یه هفته 10 کیلو کم کنه مگه خله؟ کلییی آسیب میرسه به بدنش
Iran (Islamic Republic of)
Shina
۱۴:۱۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا عالی بود حرفی که خیلی وقت بود رو پیدا کردم ممنونمممممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
من چکار کنم زودی لاغر بشم بچه ها بی اندازه چاق شدم مال چیه
Iran (Islamic Republic of)
کیانا
۱۳:۵۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام بچها تو رو خدا کمک کنید
من دختر هستم 10 سالمه ۴۵ کیلو هستم
قدم ۱۴۰ هست لطفا کمک کنید لاغر بشم
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۱:۱۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام من ۱۳ سالمه قدم ۱۶۰ وزن هم ۶۰ هر کی منو می بینه میگه دندانت خیلی خوبه اما خودم دوست دارم لاغر شم بخدا هر کی چیزی استفاده کرده جواب داده به ما هم پیشنهاد کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
سلام من 14سالمه
قدم:۱۷۰
وزنم:۹۰
می‌خوام بشم ۶۰کیلو لطفاً بگید چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
F
۰۱:۱۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
سلام
من مراسم داریم میخوام تا دو هفته دیگه لاغر بشم
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۰۹:۱۳ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
ماعده خانم مگه میشه آدم 11 سالش باشه 90 کیلو باشه؟؟؟ من که فک نکنم من خودم 11 سالمه 39 کیلو ام من نمیگم دروغ میگین ولی خب این با عقل جور در نمیاد الان یکی گفته 21سالمه 80 کیلو ام این باز باعقل جور در می‌یاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
سلام
من نزدیک دوماه هست که از دانه گیاهی چیا استفاده میکنم و واقعا جواب داده من ۱۴ سالمه ۷۴ کیلو بودم در عرض دوماه ۶۰ کیلو شودم وقدم ۱۶۸ و قوانین غذا خوردن رو رعایت کردم و
به شام هم پیشنهاد میکنم
Iran (Islamic Republic of)
...
۰۳:۴۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۰
سلام
کسی ک دوسش دارم همش بهم میگ چاقی
چیکار کنم لاغر شم دارم افسزده میشم دیگ
Iran (Islamic Republic of)
ز
۱۳:۴۲ ۰۵ فروردين ۱۴۰۰
سلام
قد:۱۶۱
وزن:۴۵
اندامم خیلی خوبه خیلی از اندامم راضی هستم
پیشنهاد میدم ک به باشگاه برین
غذا خوردن تون رو کنترل کنید
فقط مشکل من اینجاست ک این چند ماه اخیر واسه من شکم در اومد شکمم اوند جلو
من همه نکات رو رعایت میکنم فقط نمیدونم این چجوری واسم در اومد
این هفته هم عروسی داریم
لطفا کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
Melina
۱۱:۱۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
سلام من ۱۳ سالمه قدم ۱۵۱ هست وزنم ۴۳ میخوام ۴۰ یا ۳۵ بشم لطفا اگه میتونید کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
هاجر
۲۳:۳۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر ۲۴سالمه. ۷۸ کیلو هستم میخوام لاغر بشم چون وزنم هروقت داره میره بالا من هم خیلی ازیتم چون هرکی منو میبینه میگه وزنتو کم کن
Iran (Islamic Republic of)
روژدا علیزاده
۱۳:۴۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
سلام وقت خوش من قدم ١٦٥ ووزنم ٨١ میخوام توی یک ماه لاغرشم چکار کنم لطفا راهنماییم کنیم مچکر
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۸:۴۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
چجوری لاغر شوم
Iran (Islamic Republic of)
نجوا
۱۴:۳۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
سلام دوستان عزیز
نجوا هستم
قد : 1۶۴
وزن : ۵۳
لطفا کمکم کنید تا لاغر بشم
با تشکر ......
Ireland
جیران
۲۰:۴۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
۵۲ سالمه ۱۰۳ کیلو هستم از وقتی بدنیا اومدم خیلی سعی کردم لاغر بشم ولی هیچ وقت هم نتونستم
اهل ورزش هم اصلا نیستم
میتونید کمکم کنید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
عالی
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۸:۲۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
سلام من ۱۳سالمه

قدم۱۶۱هست وزنم هم ۶۸کمکم کنید لاغر شم
خوراکم خوبه تنقلات زیاد نمیخورم
تحرکمم زیاد نیست فقط روزی ۱ساعت پیاده روی میکنم
به مدت۵ماهی هستش که پیاده روی میکنم


خواهش مندم که کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۹:۴۸ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
سلام دوست عزیزم
من زینب هستم و ۱۳ سالمه منم مثل شما بودم نیازی به رژیم نیست فقط تحرک اا زیاد کنی لاغر میشی تو خونه وزش کن طناب بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
من ۱۱سالمه ۵۰کیلوام قدم۱۴۵ است و می خواهم ۵کیلو کم کنم
Iran (Islamic Republic of)
لیلا رحیمی
۲۳:۴۰ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
من میخوام لاغر بشم لطفا کمکم کنید ممنون میشم فقط ۲۸ سالمه چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
بردیا
۱۷:۰۹ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
من ۱۱ سالمه وزنم حدود ۵۹ هست میخوام بشم ۵۰ چتور کمک کنید ممنون میشم
از ارومیه
Iran (Islamic Republic of)
مائده
۲۱:۲۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
سلام من ۱۲ سالمه وزنم ۹۸ هست میخوام خیلی سریع وزنم بشه ۴۵ یا ۶۰ چون قدم ۱۶۵
Iran (Islamic Republic of)
نازیلا متین
۱۹:۱۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
سلام من میخوام لاغر بشم اما هر چی میکنم الغر نمیشم
Iran (Islamic Republic of)
Hana
۰۱:۳۹ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
سلام من 13سالم قدم 158همه می گن درازم
وزنم 42همه می گن چاق داری می شی
می خانم برسم به 39راحت شن
قدم هم کاش کوتا می شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
سلام عزیزم بنظر من تو دراز نیستی و چاق نیستس من 11 سالمه و و قدم یک و شصتو پنج بنظرم وزنتم نسبت قدت عالیه
Germany
هلیا مجردی
۱۹:۵۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
سلام من 24سالمه می خوام لاغر بشم میشه لطفاً به من کمک کنید راه های زیادی رفتم ولی جواب نمیده منصرف میشم وزنم 81قدم 158قرص کرفس مصرف کردم حتی آب کرفسم خوردم ولی لاغر نشدم کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
فاطی
۱۶:۱۶ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
من 11 ساله هستم الان 60 کیلو هستم تو خدا توی یک هفته من 15 کیلو لاغر شوم من خیلی زود باید لاغر شوم عجله دارم هر ورزشی هم میگن میکنم ولی نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۷ دی ۱۳۹۹
من ۱۴ سال دارم و زنم ۹۵ کیلو و قد ۱۶۵ میخوام لاغر بشم و نمیتونم هرچه میخوام لاغر بشم بیشتر چاق میشم و دم نوش هم میخورم ولی فرقی نکردم لطفا کمکم کنید ممنون میشم تورو خدا فقط یه چیزی بگید باید چیکار کنم لاغر شم
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۳:۳۵ ۲۴ دی ۱۳۹۹
سلام من 13سالمه 36کیلویم ترو خدا کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۲۳ دی ۱۳۹۹
سلام ۱۴ سالم ۸۹ کیلو هستم قدم ۱۷۰ هست ترو خدا کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۰۰:۳۷ ۲۲ دی ۱۳۹۹
من 14 سالمه و 50 کیلو ام نظر خوبی بود من ورزش هم میکنم اما طول می کشه و از راه حل شما استفاده میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۰ دی ۱۳۹۹
سن ۲۵وزن۹۵توراخدا کمکم کنید لاغر کنم خواهشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۰ دی ۱۳۹۹
سلام من۲۴سالمه وزنم ۷۴ کیلوهست میخوام ۱۰کیلو لاغر بشم
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی
۲۱:۱۳ ۱۹ دی ۱۳۹۹
وای من ۱۲ سالم ۹۵ کیلوم
چیکار کنم به
منم یاد بدین
Iran (Islamic Republic of)
نمیگم
۲۰:۲۰ ۱۹ دی ۱۳۹۹
من ۲۵سالمه ۹۵کیلوهستم توراخدا کمکم کنید لاغرکنم بخدا هرکاری میکنم تالاغربشم برعکس هرما چاقتر میشم دارم افسردگی میگیرم کمکم کنیییییییبد شمارا بخداقسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام فقط آب کرفس بخور من 99کیلو بودم اومدم 55
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۸ دی ۱۳۹۹
عالی
من میخوام با این روش لاغر شم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۸ دی ۱۳۹۹
سلام من ۱۹ سالمه ۱۰۳ کیلوام قدمم ۱۰۵ میخوام ۲۰ کیلو لاغر کنم لطفا راهنماییم کنید خیلی اعتماد به نفس ضعیفی دارم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۳۵ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
ببین عزیزم اگه میخوای لاغر بشی زود بخواب ۱۰الی۱۱بخواب
تا از خواب پاشی صبونه بخور
صبونه زیاد بخور
ناهار متوسط
شام کم
اینتوری تو یک ماه لاغر میشی
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۱:۱۲ ۱۱ دی ۱۳۹۹
سلام من ۲۳ سالمه ۸۸ کیلو ام هرکاری میکنم لاغر نمیشم توروخدا هرکسی کاری کرده ک لاغر شده یا چیزی خورده ب منم بگه کمکم کنین ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۱ دی ۱۳۹۹
سلام من ۲۳ سالمه ۸۸ کیلو ام توروخدا کمکم کنین هرکاری میکنم لاغر نمیشم اگه کسی هست با خوردن چیزی یا کاری کرده ک لاغر شده کمکم کنه ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۱ دی ۱۳۹۹
سلام من ۲۳ سالمه ۸۸ کیلو ام توروخدا کمکم کنین هرکاری میکنم لاغر نمیشم اگه کسی هست با خوردن چیزی یا کاری کرده ک لاغر شده کمکم کنه ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۱ دی ۱۳۹۹
من میخوام لاغر باشم چیکار کنم وزنم الان ۴۵ طور خدا بهم بگین ۱۴سالمه خواهش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۰۵ دی ۱۳۹۹
لطفا لطفا بع من کمک کنین تا لاغر شم الان قدم ۱۶۳ هست وزنمم ۶۱ چیکارکنم لاغر شم اصلا لاغر نمیشم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۹:۲۴ ۰۵ دی ۱۳۹۹
سلام من ۱۲ سالمه و ۴۵ کیلو گرم هستم لطفاً کمکم کنین لاغر بشم هنگام خوردن زیاد می‌خورم نمی‌تونم خودم رو نگه دارم لطفاً راهنمایی ام کنین ممنون
Iran (Islamic Republic of)
آتنا
۰۸:۴۱ ۰۴ دی ۱۳۹۹
سلام من آتنا اقبالی هستم من اصلا لاغر نمیشم باید چیکار کنم که لاغر بشم قدم هم بلند شه من رفتم مرکز بهداشت به من گفته شب ها اصلا برنج نخور تو ناهار ماکارانی و برنج ۵ یا۶ قاشق بخور بعد چند تا چیز نوشته حرفی زنجبیل کرفس چای سبز خیلی بعد گفته ۱۰ تا هم آمپول داره بعد من الان ۵ تا از آمپول ها رو تموم کردم ولی هیچ فرقی نداره واقعا هم میگن قدت کوتاه میخونه اگر کس ی میدونه تغذیه غذایی لاغری و بهم بگه ممنون
۱۲۳