شعبان پور: رئیس فدراسیون باید عضوی از خانواده هندبال باشد

کارشناس هندبال کشورمان گفت: منتظریم تا هر چه زودتر وضعیت ریاست فدراسیون مشخص شود و در مجمع انتخاباتی فردی از جنس این رشته برگزیده شود.

شعبان پور: رئیس فدراسیون باید عضوی از خانواده هندبال باشدقاسم شعبان‌پور سرمربی سابق تیم‌های ملی هندبال و مسئول کنونی منطقه 1 هندبال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت این روزهای رشته هندبال پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون گفت: اتفاقات رخ داده در چند وقت اخیر به نفع هندبال نبوده و نیست. متأسفانه نمی‌توان با سرپرست موقت برنامه‌ریزی‌های مناسب را برای رسیدن به موفقیت انجام داد. تیم‌های ملی ما در چند وقت اخیر اردوهای خوبی نداشتند و در مسابقات کشورهای اسلامی هم حاضر نمی‌شوند این موضوع می‌تواند موفقیت ما را عقب بیندازد و ضربه بدی به هندبال وارد کند.

وی افزود: در این مدت سرمربی تیم ملی هم انتخاب نشد به دلیل آنکه تصور می کردند که با آمدن رئیس جدید ممکن است سرمربی تیم ملی هم تغییر کند و حالا هم ما منتظر هستیم تا وضعیت ریاست فدراسیون مشخص شود.


شعبان‌پور در مورد کاندیدای انتخابات فدراسیون هندبال هم عنوان کرد: نفراتی در این انتخابات ثبت‌نام کردند که کارنامه خوبی دارند و انتظار می‌رود در میان این افراد شخص خوبی در این انتخابات برنده شود. به نظر من اگر مهدوی در این انتخابات بود، می توانست به هندبال کمک زیادی کند، زیرا وی از مدیرانی است که ارتباطات خوبی دارد. حتی اگر مهدوی در انتخابات حاضر نشده و به نظرم باید اجماعی میان کاندیدا صورت گیرد تا شخص برتر به این سمت دست یابد.


مسئول منطقه 1 هندبال کشور در خصوص برخی کاندیدا دیگر نیز اینطور گفت: از اشخاصی مثل سعادتمند شناخت خاصی ندارم چرا که وی رزومه‌ هندبالی ندارد و عضوی از خانواده هندبال هم نیست من معتقدم که افرادی باید برای این انتخابات برگزیده شوند که سابقه حضور در هندبال را در گذشته داشته اند.


شعبان‌پور در مورد میترا نوری تنها کاندیدای زن این انتخابات هم خاطر نشان کرد: نوری پیش از مهدوی به عنوان نائب رئیس زنان فعال بوده است اما با آمدن مهدوی از کار برکنار شد اما به هر حال نظر من این است که باید افرادی انتخاب شوند که عضوی از خانواده هندبال باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار