کارشناس هندبال: 21 هیئت هندبال، خواستار بازگشت مهدوی هستند

برزگر گفت: در چند ماه گذشته 21 هیات هندبال در استان‌های مختلف خواستار حضور مهدوی رئیس سابق فدراسیون در کنار دیگر کاندیدا بودند و عنوان کردند که انتخاب ما مهدوی است.

کارشناس هندبال: 21 هیئت هندبال، خواستار بازگشت مهدوی هستندعزت‌الله برزگر سرمربی تیم ملی ب هندبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت این روزهای هندبال کشورمان توضیحاتی ارائه داد.

وی ابتدا  در خصوص کاندیدای حاضر در مجمع انتخاباتی این فدراسیون، اظهار داشت: در چند ماه گذشته 21 هیات هندبال در استان‌های مختلف به همراه 8 مدیر منطقه، خواستار حضور ابوالحسن مهدوی رئیس سابق فدراسیون در کنار دیگر کاندیدا بودند، همگی در نامه‌های مختلف به وزارت ورزش و جوانان عنوان کردند که انتخاب ما مهدوی است زیرا وی اسطوره و بزرگ هندبال است و کسی نمی تواند به سادگی جای وی را بگیرد در هر صورت مهدوی هم بنا به دلایلی از جمله بیماری نتوانست به راهش ادامه دهد و سرانجام این کناره‌گیری نابسامانی و بی‌اعتمادی را در بدنه هندبال کشور به وجود آورد و اگر ما خواستار بازگشت مهدوی به فدراسیون هستیم به این دلیل است که اعتقاد داریم وی اسطوره است و ما نباید اسطوره‌شکنی کنیم.

سرمربی تیم ملی ب هندبال در پاسخ به این که میزان ضرر‌ها و آسیب‌های فدراسیون هندبال را در زمانی که این فدراسیون با سرپرست موقت اداره شده چقدر میبیند، عنوان کرد: به طور حتم آسیب‌ها و ضرر‌هایی در این میان وجود داشته است، اما نباید فراموش کرد که اتفاقات خوبی هم رخ داده است به هر صورت سرپرست موقت هیچگاه اشراف کاملی بر امور فدراسیون نخواهد داشت زیرا شناخت بازیکنان، کمیته‌ها و شرایط زمان‌بر است و در کوتاه مدت نمی‌توان شناخت مناسب پیدا کرد.

برزگر ادامه داد: اکبری تلاش‌های خود را انجام داده اما نمی‌توان گفت که وی جای رئیس را گرفته است، این روزها که تیم ملی سرمربی ندارد باید کمیته فنی مسئول هدایت آن را مشخص کند و این اتفاق تنها زمانی رخ می‌دهد که رئیس فدراسیون، کارشناس‌ها و افراد کمیته فنی سرمربی را انتخاب کنند و این کار به طور قطع با سرپرست امکان‌پذیر نیست، اما در این مدت کارهای خوبی از جمله برنامه‌های عقب‌ افتاده مانند لیگ‌های برتر، دسته دو و دسته سه به خوبی انجام شده است.

برزگر در پایان و در مورد کیفیت لیگ امسال هم بیان داشت: به نظرم ابتدا باید بضاعت کشور را نگاه کرد. تا زمانی که حامیان مالی قوی حضور نداشته باشند وضعیت خیلی خوب نخواهد بود زیرا ممکن است پس از مدتی به دلیل مشکلات اقتصادی، حمایتهای مالی قطع شود اتفاقی که در چند وقت گذشته رخ داده و ضربه های بدی را به هندبال و خانواده آن وارد کرده است دوباره شاهدش خواهیم بود. با این حال تصور می کنم شرایط خوبی وجود داشته است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار