یزد؛

حکم اعدام قاتلان زرگر یزدی به تایید دیوان عالی کشور

حکم اعدام قاتلان زرگر یزدی به تایید دیوان عالی کشور رسید.

 محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به رعایت قانون و تامین امنیت و عدالت گفت: حکم اعدام قاتلان زرگر یزدی به تایید دیوان عالی کشور رسید.

 حبیبی افزود: برای قاتلان زرگر یزدی، دو بار قصاص نفس در ملاء‌عام بابت دو فقره قتل عمدی، دو بار حبس ابد بابت معاونت در قتل و مجموعاً 246 سال حبس و 594 ضربه شلاق برای قاتلان زرگر یزدی به عنوان حکم مجازات صادر شده بود که به تایید دیوان عالی کشور رسید.

وی با بیان اینکه به زودی این حکم اجرایی خواهد شد ادامه داد: هنوز مشخص نیست که اجرای این حکم در ملاء‌عام باشد یا خیر زیرا باید بررسی کرد و در صورت صلاحدید در ملاء‌عام اجرایی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری یزد و نماینده عالی قوه قضاییه در استان در بخشی از سخنان خود با اشاره به راه‌اندازی سامانه الکترونیکی ارسال دادخواست تجدیدنظرخواهی و واخواهی در استان یزد عنوان کرد: برای ارائه خدمات در این سامانه تنها یکبار هزینه اخذ می‌شود که برای نام‌نویسی افراد در این سامانه است و پس از آن هر اقدامی انجام شود هزینه‌ای نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه هزینه این دفاتر جدا از هزینه دادرسی است اضافه کرد: هزینه دادرسی را دفاتر بر اساس خواسته محاسبه می‌کنند و اخذ می‌شود اما برای سامانه چیزی دریافت نمی‌شود.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار