پليس در تعقيب كلاهبردار تلفنی/ مردم هوشيار باشند

فرمانده انتظامی استان گفت: پليس در تلاش برای دستگيری فردی ناشناس است كه از طريق تماس تلفنی با شهروندان بيش از 340 ميليون ریال ار حساب آنها برداشت و كلاهبرداری كرده است.

پليس در تعقيب كلاهبردار تلفني/ مردم هوشيار باشند
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حيدر عباس زاده گفت: طی روز گذشته فردی سودجو با برقراری تماس تلفنی و با معرفی خود به عنوان روابط عمومی اپراتور تلفن همراه اول حساب دو نفر از شهروندان را تخلیه کرده که تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه دارد.

وی اضافه كرد: فرد ناشناس در تماس های خود از اين دو شهروند درخواست كرده با مراجعه به دستگاه خود پرداز بانك كدي را وارد تا جايزه خود را دريافت کنند.

به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر فرد كلاهبردار با اين شگرد از شهروند اول بيش از 160 ميليون ریال از طريق دستگاه خود پردازی در خيابان امام (ره) و از شهروندي ديگر از طريق دستگاه خود پردازی در خيابان مطهري بيش 180 ميليون ریال از حساب آنها برداشت و با اين شيوه اقدام به كلاهبرداري كرده است.

سردار عباس زاده اظهار داشت: افراد سودجو با این مضمون که شما در قرعه کشی برنده شده اید افراد را اغفال و با کشاندن آنها به پای دستگاه های خود پرداز و با بکارگیری شگرد های خاص اقدام به انتقال وجه و تخلیه حساب افراد مالباخته می کنند.

وی در همین خصوص از شهروندان خواست به اینگونه تماس های تلفنی اعتنایی نکرده و برای اطمینان از برنده شدن خود، از طريق تماس با روابط عمومي دستگاه هاي مربوطه بررسي کنند و از اعلام هرگونه شماره حساب، شماره کارت و یا رفتن به محل خود پرداز بانک ها در راستای خواسته افراد ناشناس خودداری کنند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.