لاریجانی در دیدار با رئیس کمیسیون روابط خارجی پاکستان:

ما باید نسبت به شیطنت برخی کشورهای منطقه هوشیار باشیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شیطنت‌هایی در منطقه از سوی برخی کشورها دارد به وقوع می‌پیوندد که ما باید نسبت بدان هوشیار بوده و مقابل ایجاد بحران‌های جدید بایستیم.

 به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی صبح امروز (چهارشنبه، 4 اسفندماه) در دیدار با اویس احمدخان لغاری، رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس ملی پاکستان اظهار داشت: شیطنت‌هایی در منطقه از سوی برخی کشورها دارد به وقوع می‌پیوندد که ما باید نسبت بدان هوشیار بوده و مقابل ایجاد بحران‌های جدید بایستیم.

در ادامه این دیدار رئیس کمیسیون سیاست خارجی پاکستان گفت: پارلمان پاکستان بر این نکته تاکید دارد که لازم است اتحاد میان ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس به وجود آید تا کشورهایی که قصد شیطنت دارند نتوانند باعث تفرقه افکنی در منطقه شوند.

وی افزود: ما در رابطه با یمن هم این تفاهم را داریم و اعتراض خود را نسبت به بحران موجود در این کشور اعلام داشته ایم.

احمدخان لغاری گفت: عادی سازی روابط با اسراییل که از سوی برخی کشورها دارد انجام می گیرد رویه درستی نیست و آنان باید با چشمی باز به این مسئله بنگرند.
 
وی در پایان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری کنفرانس فلسطین اظهار داشت: ما دو درخواست از جمهوری اسلامی ایران داریم که یکی اسکان همکاری درکریدور اقتصادی چین و دیگری تشکیل یک هیات مشترک به منظور همکاری با یکدیگر در بندر چابهار و گوادر است.

رئیس کمیسیون سیاست خارجی پاکستان گفت: گوادر و چابهار می‌توانند دروازه‌های ایران و پاکستان و تمام منطقه به روی تجارت جهان باشند.

انتهای پیام/   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.