لاریجانی در دیدار با نایب رئیس مجلس الجزایر:

جایگاه الجزایر در جهان اسلام برجسته است/ امیدوارم روابط ایران و الجزایر ارتقاء یابد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه روابط ما با الجزایر در ابعاد مختلف در حال پیشرفت است و امیدوارم روابط اقتصادی دو کشور در تمام جهات ارتقا یابد.

 به گزارش  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه 4 اسفند ماه) در حاشیه اجلاس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، با زبیر دواریشه نایب رئیس مجلس الجزایر دیدار و گفت وگو کرد.

 لاریجانی گفت: نخست باید از رویکرد و سیاست همراه با متانت کشور الجزایر تشکر کنم و قطعا حضور هیأت این کشور در اجلاس بین المللی دارای اهمیت است.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: عبدالعزیز بوتفلیقه رئیس جمهور الجزایر از شخصیت های برجسته است و قطعا این کشور جایگاه مهمی در جهان اسلام دارد.

وی گفت: خوشبختانه روابط ما با الجزایر در ابعاد مختلف در حال پیشرفت است و امیدوارم روابط اقتصادی دو کشور در تمام جهات ارتقا یابد.

در این دیدار همچنین زبیر دواریشه نایب رئیس مجلس الجزایر با تقدیر و تشکر از برگزاری اجلاس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: ما ایران را یک کشور دوست و برادر می دانیم و به دنبال توسعه روابط با جمهوری اسلامی هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار