مشهد؛

نوروز متفاوت در دستور کار دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی

امسال باید نوروز متفاوتی در دستور کار تمامی برنامه‌های دستگاه‌های متولی قرار بگیرد و محورهای تعریف شده گردشگری اجرایی و برنامه ریزی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدحسن واحدی معاون امور زائرین استانداری خراسان رضوی امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: فرمانداری‌ها در برنامه کاری خود نوروز متفاوت را در دستور کار قرار دهند و طرح مبدا به مبدا برای روستائیان استان اجرا شود تا شاهد حضور زائران روستایی در ایام نوروز باشیم.

وی با بیان اینکه دفتر امور روستایی و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی اقدامات لازم را انجام می‌دهندافزود: فرمانداری مشهد برنامه ویژه‌ای را برای ساماندهی اطراف حرم پیش بینی کند.

جانشین ستاد ومعاون دبیرستاد خدمات سفراستان تصریح کرد:شهرداری مشهد برنامه ریزی مناسب و شایسته به منظور برگزاری مانور خدمات مسافرتی انجام دهد و موضوع ۲۰۱۷ مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام در دستور کار دستگاه‌ها قرار گیرد.

واحدی گفت:شهرداری نمایشگاه مشهد دوست داشتنی را در ایام نوروز دایر کند و چالش‌های حوزه شهری در نوروز ۹۵ احصا و نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

حسین زارع صفت مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی هم در این جلسه گفت: با عنایت به شعار امسال یعنی نوروز متفاوت، برنامه ریزی بازارچه‌های مرزی و هماهنگی با فرمانداران صورت خواهد گرفت.

وی افزود: برند شهرستان‌ها که در سال گذشته ابلاغ شده مجددا ابلاغ شود و برای هر یک از روستاهای استان یک برند تعریف شود و شهرداری نحوه حضور در مانور را تعریف و تدوین نماید و این مانور مستندسازی بصورت فیلم و کلیپ که قابلیت پخش از صداوسیما و شبکه‌های اجتماعی داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت:نقش فرمانداری مشهد باید برجسته شود کمیته فرهنگی ستاد، برنامه‌های فرهنگی ویژه برای مسیرهای گردشگری با توجه به مسیر مورد نظر انجام دهند و امور حمل و نقلی و مشکلات قابل پیش بینی برنامه ریزی شود.

در ادامه جلسه ستاد خدمات سفر استان خراسان رضوی، تعدادی از دستگاه‌های عضو ستاد جمله دفتر امور روستایی، کمیته بهداشت و درمان و شهرداری مشهد به ارائه گزارش برنامه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام//ف. ج.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.