ایلام؛

وضعیت نامناسب بهداشت بوفه‌های مدارس استان

رئیس مرکز بهداشت ایلام گفت: وضعیت بهداشت و فضای توزیع مواد غذای و خوراکی در بوفه‌های مدارس استان مشکل‌دارند.

وضعیت نامناسب بهداشت بوفه‌های مدارس استان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛علیرضا شریفی  اظهار کرد: یکی دیگر از اولویت‌ها و حساسیت‌ها نظارت بر بوفه‌های مدارس است و این‌یک معضل بود که در سال‌های قبل وجود داشت و خوشبختانه امسال با کمک آموزش‌وپرورش مواد غذایی سالم برای دانش آموزان تهیه و درزمینهٔ ایجاد فضای سالم اقدامات خوبی صورت گرفت اما باز کافی نیست و درزمینهٔ مکان‌های عرضه مواد غذایی در بوفه‌های مدارس شهرستان دچار مشکل  هستند.
 

وضعیت بهداشتی و فضای توزیع مواد غذای و خوراکی در بوفه‌های مدارس استان مشکل‌دارند هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم ، افزود: آموزش‌وپرورش به دستورالعمل‌ها بی‌توجه نباشد.

شریفی خاطرنشان کرد: باید یک فضای مناسب و بهداشتی به بوفه مدارس اختصاص داده شود و توجه به‌سلامت دانش آموزان در اولویت باشد و طبق دستورالعمل‌ها نوع غذاهای قابلیت عرضه مشخص‌ شود و انتظار داریم آموزش‌وپرورش به دستورالعمل‌ها توجه جدی کند و از عرضه مواد غذای خارج از لیست مشخص‌شده خودداری و با مرکز بهداشت بیشتر همکاری کند.

 

رئیس مرکز بهداشت ایلام با تأکید بر اینکه دانش آموزان آینده‌سازان جامعه هستند لذا مراقبت از سلامت این قشر سلامت آینده جامعه را تضمین می‌کند، تصریح کرد: مواد خوراکی مقوی و سالم باید به دست دانش‌آموز برسد.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.