ایلام؛

آغاز پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس در استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس در استان ایلام آغاز شد.

آغاز پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس در استان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛نوراله دلخواه بیان کرد: پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌های مسافربری جاده‌ای  در ایام نوروز 96 آغاز شده است و پیش‌فروش بلیت به صورت مراجعه حضوری نیز از تاریخ 15 اسفندماه آغاز می‌شود.
 
وی اظهارکرد: طرح جابه‌جایی نوروز سال 96 از 25 اسفندماه آغاز می‌شود و تا نیمه فروردین ماه سال 96 ادامه دارد.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از برنامه‌ریزی سفرهای نوروزی 96 بر اساس ایمنی و آمادگی ناوگان خبر داد و یادآورشد: در ایام نوروز بیش از 1800 دستگاه ناوگان عمومی اعم از اتوبوس ، مینی بوس و سواری کرایه برای جابه‌جایی مسافران پیش بینی شده است.
 
دلخواه تاکیدکرد: توزیع 3000 نسخه بروشور اطلاع رسانی در ایام نوروز بین مسافران، نظارت بر عملکرد شرکتهای مسافری  از طریق نمایندگان سازمان و تشکل های صنفی در پایانه های مسافربری ، تشکیل کمیته ساماندهی مسافران نوروزی، دریافت شکایت از طریق سامانه پیام کوتاه 3000143، نظارت بر مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی ، ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافرری و کشیک نوروزی  از برنامه های این اداره کل در ایام نوروز است.
 
وی ادامه داد : هدف مجموعه راهداری حمل ونقل جاده‌ای استان خدمت رسانی به مسافران نوروزی و کاهش تصادفات و ایمنی حمل ونقل  جاده‌ای است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اضافه کرد: شماره تلفن (3331822)در ایام نوروز در خدمت  مسافران محترم جهت هر نوع پیشنهاد ، انتقاد در زمینه حمل و نقل است.
 
دلخواه افزود: سرویس پیام کوتاه 141 جهت دسترسی آسان مسافران به وضعیت راه‌ها و فاصله بین شهرها (با وارد کردن کد شهر مبدأ‌ و کد شهر مقصد برای اعلام وضعیت و طول محور) فعال است.
 
به  شهروندان  عزیز توصیه می‌شود برای انجام سفرهای برنامه‌ای به صورت اینترنتی و غیرحضوری بلیت سفرهای نوروزی خود را تهیه کنند، متقاضیان می‌توانند برای تهیه بلیت اینترنت به نشانی www.payaneh.ir مراجعه کنند.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.