اکران خماری در وضعیتی نامعلوم/ تهیه‌کنندگان فیلم «باران سرب» مشخص شدند

ناهید دل‌آگاه و روح‌الله برادری تهیه‌کنندگان فیلم جدید داریوش غذبانی شدند.

داریوش غذبانی کارگردان سینما، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص زمان اکران اولین اثر سینمایی خود اظهار داشت: زمان اکران «خماری» هنوز مشخص نیست. در آخرین صحبتی که با تهیه‌کننده کار داشتم، قرار بر این شد اکران فیلم بعد از سی و پنجمین جشنواره فجر باشد. دیگر اطلاعی ندارم چرا فیلم هنوز اکران نشده و نمی‌دانم در چه زمانی اکران خواهد شد.
 
غذبانی در خصوص آخرین وضعیت فیلم جدید خود با عنوان «باران سرب» اظهار داشت: نگارش نسخه اولیه فیلم‌نامه این اثر تمام شده و این روزها در مرحله بازنویسی هستیم.
 
وی تهیه‌کنندگان این اثر سینمایی را معرفی کرد و گفت: با ناهید دل آگاه و روح الله برادری برای تهیه‌کنندگی این فیلم به توافق رسیده‌ام و پیش تولید اثر، بعد از عید آغاز خواهد شد.
 
این کارگردان راجع به داستان فیلم جدید خود گفت: «باران سرب» داستان جنگ است و من بچه جنوب کشور هستم. به دلیل جنگ آبادان را ترک کردم و این فیلم من، ادای دینی به مبارزان آن دیار است. البته پیش‌تر هم فیلم‌های کوتاهی راجع به جنگ ساخته بودم.
 
وی در خصوص شباهت‌ها و تفاوت‌های فیلم جدیدش به اثر قبلی خود، اظهار داشت: «خماری» و «باران سرب» اصلا قابل مقایسه نیستند؛ چون «خماری» فیلمی کم هزینه بود ولی «باران سرب» کاری حجیم است.
 
غذبانی در خصوص انتخاب بازیگران فیلم جدید خود گفت: اغلب بازیگران فیلم مرد هستند و چهل سال به بالا سن دارند؛ اما در بازنویسی فیلم‌نامه قصد دارم که یک زن و یک مرد جوان را هم وارد قصه کنم.
 
وی در خصوص علاقه‌اش به معرفی بازیگران جدید در این کار گفت: امیدوارم که بتوانم چهره جدیدی را معرفی کنم.
 
این کارگردان در خصوص زمان شروع تولید «باران سرب» گفت: چون فیلمبرداری ما در جنوب کشور است و تابستان هوای آنجا گرم است، فکر می کنم فیلمبرداری برای اواخر شهریور باشد. اگر همه چیز خوب پیش رود، امیدوارم که کار، برای جشنواره سی و ششم حاضر باشد.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.