داریوش غذبانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قرار بود «خماری» پاییز اکران شود

کارگردان سینمای ایران از جزئیات اکران «خماری» و جدیدترین ساخته سینمایی خود گفت.

داریوش غذبانی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت اکران «خماری» گفت: پروانه نمایش این اثر صادر شده و قرار است در پاییز اکران شود. البته همه اینها به شرایط جسمانی منیژه حکمت تهیه‌کننده فیلم ربط دارد که اول امیدوارم فارغ از هر چیز هرچه زودتر بهبود پیدا کنند و بعد کارهای اکران «خماری» روی روال عادی خودش بیفتد.

این کارگردان درباره جدیدترین فعالیت سینمایی خود بیان کرد: در مراحل آخر نگارش فیلمنامه‌ای با نام «باران سرب» به نگارش خودم و مهرداد همتی هستیم. پس از آن برای بازنویسی نهایی اقدام خواهیم کرد. البته در این فاصله با تهیه کننده به توافق رسیدیم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، آبان یا آذر درخواست پروانه ساخت خواهیم داد.

این کارگردان از موضوع «باران سرب» چنین گفت: موضوع این فیلم که کل لوکیشن‌های آن در خرمشهر و سمت شلمچه می‌گذرد، به روزهای اول جنگ ایران و عراق و 34 روز مقاومت مردم خرمشهر مربوط می‌شود.

وی افزود: «باران سرب» کاری سخت، پربازیگر و از هر جهت شلوغ است. بخش اعظم آن در نخلستان و حومه شهر خرمشهر و یک سوم پایانی آن در این شهر می گذرد.

غذبانی در خصوص حضور جدیدترین ساخته سینمایی اش در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: طبق فرایندی که در فیلمنامه اتفاق می افتد، فصل خاصی از سال که همان تابستان است اهمیت دارد. از طرفی سنگینی کار نیز مزید بر علت می شود که به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر نگاه داشته باشیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار