لحظه به لحظه با بورس؛

صعود 87 واحدی شاخص بورس در چهارمین روز اسفند ماه

شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در ابتدای معاملات روز جاری با رشد ۹۰. ۸۷ واحدی به پله ۷۷ هزار و ۸۹۱ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در ابتدا معاملات روز جاری با رشد ۹۰. ۸۷ واحدی به پله ۷۷ هزار و ۸۹۱ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲۱۰ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۲۴ میلیارد و ۵۶۵ میلیون سهم طی ۸ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده پارسان، تاپیکو، حفاری، فاذر و ولصنم با روند صعودی و نماد کبافق، رانفوربا روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرا بورس در ابتدا معاملات با ۶۰. ۰ واحد کاهش به پله ۸۶۵ هزار و ۴۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱۸۵ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۳ میلیارد و ۹۲۴ میلیون سهم طی ۴ هزار نوبت معاملاتی است.
 
چراغ بورس همچنان سبز است
 
شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با رشد ۷۹. ۶۷ واحدی به پله ۷۷ هزار و ۸۷۹ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۷۴ میلیارد و ۷۳۰ میلیون سهم طی ۳۱ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده پارسان، تاپیکو با روند صعودی و نماد وبملت، ومعادن، وغدیر، فارس و واتی روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرا بورس درجریان معاملات با ۳. ۶۰ واحد رشد به پله ۸۶۹ هزار و ۷۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۶۷ میلیارد و ۹۲۴ میلیون سهم طی ۱۵ هزار نوبت معاملاتی است.
 
رشد شاخص در تالار حافظ ادامه دار شد
 
شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در پایان معاملات روز جاری با رشد ۴۶. ۹۱ واحدی به پله ۷۷ هزار و ۸۴۷ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از دو میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن بیش از یک میلیارد سهم طی ۵۳ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده پارسان، تاپیکو و اخابر با روند صعودی و نماد وبملت، وغدیر، فارس و ومعادن ربا روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرا بورس در پایان معاملات با ۹۰ واحد رشد به پله ۸۶۷ هزار واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از دو میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۵۶ میلیارد و ۱۳۸ میلیون سهم طی ۲۳ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار