لحظه به لحظه با بورس:

صعود 28 واحدی شاخص بورس در نخستین روز اسفند ماه/ارزش معاملات بورس از یک میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در آغاز معاملات روز جاری با رشد ۱۷۳. ۲۸ واحدی به پله ۷۷ هزار و ۷۷۲ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در آغاز معاملات روز جاری با رشد ۱۷۳. ۲۸ واحدی به پله ۷۷ هزار و ۷۷۲ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲۷۶ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۱۶ میلیون سهم طی ۱۱ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده فارس، شتران، مبین، آپ، خپارس، سفارس با روند صعودی و نماد وبملت با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرا بورس در آغاز معاملات با ۱. ۷۰ واحد رشد به پله ۸۵۴ هزار و ۳۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲۲۵ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۶ میلیون سهم طی ۴ هزار نوبت معاملاتی است.
 
شاخص بورس رشد مثبت خود را حفظ کرد
 
شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با رشد ۱۲۳. ۳۰ واحدی به پله ۷۷ هزار و ۷۲۲ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۹۹۷ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۵۰ میلیون سهم طی ۳۶ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده فارس، مبین، شتران، آپ با روند صعودی و نماد وبملت، کچاد، شبندر با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرا بورس در جریان معاملات با ۲. ۳۰ واحد کاهش به پله ۸۵۰ هزار و ۵۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۵۴ میلیون سهم طی ۱۴ هزار نوبت معاملاتی است.

آژیر قرمز فرابورس به صدا درآمد

شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در پایان معاملات روز جاری با رشد ۵۹. ۵۲ واحدی به پله ۷۷ هزار و ۶۵۸ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۷۱۱ میلیون سهم طی ۵۵ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده فاذس، مبین، شتران با روند صعودی و نماد وبملت، کچاد، شبندر، کگل با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرا بورس در پایان معاملات با ۲. ۷۰ واحد کاهش به پله ۸۵۰ هزار و ۱۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۸۴ میلیون سهم طی ۲۰ هزار نوبت معاملاتی است.


صعود 28 واحدی شاخص بورس در نخستین روز اسفند ماه/ارزش معاملات بورس از یک میلیارد ریال فراتر رفت

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار