نمی توان راحت ماند؛ پوستری متفاوت از وضعیت خوزستان

با ثابت ماندن وضعیت خوزستان در گرد و خاک و گلمه‌مندی مردم از شرایط حاکم، مسئولان با چاره اندیشی‌های مختلف تلاش دارند این مشکل تا حدی رفع شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رهبر معظم انقلاب نیز روز دوشنبه در ابتدای جلسه درس خارج فقه با اشاره به مشکلات و خسارتهای شدید پدید آمده در اثر سیل و گرد و غبار در مناطق جنوب کشور، تأکید کردند: این حوادث حقیقتاً دل انسان را می‌خراشد و مسئولان موظفند که با فکر و کار و تلاش و همدلی با مردم، به این مشکلات رسیدگی و برای علاج قطعی آنها چاره‌اندیشی و اقدام کنند.



در صفحه اینستاگرام دفتر نشر حفظ و آثار رهبر انقلاب پوستری تامل برانگیز در خصوص آنچه در خوزستان رخ داده است، منتشر شد.

در این پست آمده: "رهبرانقلاب: مسئولان وظیفه دارند که به این مشکلات رسیدگی کنند و اگر کسی به فکر مردم باشد، نمی‌تواند در مقابل مسائل دشوار خوزستان راحت بماند و این وظیفه فوری و همیشگی حکومتهاست که به فکر مردم"
 
نمی توان راحت ماند

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علا
۰۹:۳۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
اون زمانی که با احداث بی رویه سد و انتقال اب باعث نابودی خوزستان شدند کجا بوده اند الان به فکر چاره افتادند میدانید چقدر زمان میبرد تا درصد کوچکی از این ریز گردها مهار شود . همه اینها وعده سر خرمن است و ما علم و تجهیزات کافی برای مهار این ریزگردها نداریم.
میدانم که نظر من منتشر نمی شود اینو جهت اطلاع شمایی که خبر می زنید گفتم.
آخرین اخبار