هدیه عباس در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین:

حل مسئله فلسطین نیازمند وفاق همه کشورهای منطقه است

رئیس مجلس سوریه گفت: حل مسئله فلسطین نیازمند وفاق و وحدت همه کشورهای منطقه است و البته منازعات سوریه نیز باید پایان یابد.

حل مسئله فلسطین نیازمند وفاق همه کشورهای منطقه است
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هدیه عباس خلف، رئیس مجلس سوریه در نوبت بعداز ظهر  ششمین اجلاس بین‌المللی حمایت از  فلسطین گفت: مسئله فلسطین با چالش‌ها و پیچیدگی‌های فراوانی روبرو است.

وی افزود: حل مسئله فلسطین نیازمند وفاق و وحدت همه کشورهای منطقه است و البته برای حل مسئله فلسطین منازعات سوریه نیز باید پایان یابد.

وی افزود: متاسفانه اکثر کشورهای منطقه و تعدادی از کشورهای غربی از تروریسم در سوریه حمایت می‌کنند و ما امروز با وحشی‌ترین دشمن و تروریست‌ها مواجهیم که حمایت اصلی آن‌ها از سوی کشورهای فرامنطقه‌ای انجام می‌شود و همانطور که گفته شد بسیاری از کشورهای منطقه نیز با آن‌ها همراهی می‌کنند.

عباس خلف تاکید کرد: تداوم تروریسم در سوریه امنیت منطقه و دنیا را به خطر می‌اندازد و رفته رفته دامن همه کشورهای دنیا را می‌گیرد.

رئیس مجلس سوریه با قدردانی از حمایت‌های ایران و روسیه در مسئله سوریه گفت: ایران و روسیه در کنار مقاومت لبنان موفقیت‌های بزرگی را در سوریه رقم زدند و در مقابل نیز کشورهایی با پوشش سیاسی از تروریست‌ها حمایت می‌کنند.

عباس خلف تصریح کرد: ما در کنار مقاومت و ایستادگی به همه راه حل‌های سیاسی پایبندیم و نظام سوریه به دنبال آشتی ملی است و هر کسی که سلاح خود را زمین بگذارد می‌تواند به آغوش ملت باز گردد.

وی افزود: دوستی پارلمانی ایران و سوریه نقش مهمی در مبارزه با تروریسم دارد و ما از رئیس مجلس ایران به خاطر حمایت‌شان قدردانی می‌کنیم و با قدرت مسیر خود را برای تحقق پیروزی نهایی ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار