مشهد؛

برگزاری نخستین کنفرانس توسعه پژوهش های نوین

مدیر دبیرخانه علمی درکنفرانس توسعه پژوهش های نوین گفت: 172مقاله به نخستین کنفرانس توسعه پژوهش های نوین در برق و کامپیوتر شرق کشور رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بهزاد مولوی افزود: از تعداد 172 مقاله رسیده دبیرخانه تعداد 14 مقاله top paper به صورت حضوری و 10مقاله به صورت پوستری ارائه می گردد.

وی اظهار داشت: از مقاله های رسیده به کنفرانس 25 مقاله با محوریت مهندسی پزشکی، 67مقاله با محوریت کامپیوتر و 80 مقاله با مجوز برق می باشد.

مولوی تصریح کرد: از 172 مقاله رسیده به دبیرخانه تعداد 70مقاله پذیرفته و 102مقاله رد شده است.

وی اذعان داشت: جهت برگزاری نخستین کنفرانس توسعه پژوهش های نوین با 50مرکز نامه نگاری و در نهایت با 20مرکز در سطح کشور و استان همکاری و هماهنگی شده است.

بهزاد مولوی خاطرنشان کرد: مدت زمان ارائه مقاله هر پژوهشگر 10 الی 15 دقیقه و مدت زمان جهت پرسش و پاسخ  5 الی 10 دقیقه می باشد.

وی اضافه کرد: در حاشیه این کنفرانس دوره های آموزشی چون کارگاه میکرو کنترلر ARM و FPGA ، روشهای هوشمند قرائت دستگاههای اندازه گیری مشترکین برق، انرژی های نو با رویکرد فتو ولتائیک و بررسی تولید انرژی خورشیدی در تربت جام، فناوری های روشنایی و طراحی روشنایی در راستای بهینه سازی مصرف انرژی، نگه داشت تجهیزات پزشکی، سیستم اعلام واطفاء حریق، مقاله نویسی و کارگاه بررسی الزامات فنی و نحوه اتصال منابع تولید پراکنده به شبکه توزیع که برای نخستین بار در کشور اجرا می شود، برگزار می گردد.

مولوی در پایان عنوان نمود: جهت شناساندن و توسعه پژوهش ها و تخصص های افراد شرکت کننده نمایشگاه ارائه محصولات و غرفه های مربوط به برق، کامپیوتر و مهندسی پزشکی در سالن همجوار کنفرانس برپا می شود.
نخستین کنفرانس توسعه پژوهش های نوین در صنعت برق و کامپیوتر در روزهای چهار و پنج اسفند در تربت جام به میزبانی موسسه آموزش عالی وحدت برگزار می شود.
انتهای پیام// م ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.