ساری؛

ایجاد 11 هزار شغل در بخش کشاورزی مازندران

11 هزار و 872 شغل سه سال اخیر در بخش کشاورزی مازندران ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گرجی معاون برنامه‌ريزی و امور اقتصادی سازمان جهاد كشاورزی مازندران گفت : 178 میلیارد تومان اعتبار امسال برای 689 طرح کشاورزی در قالب بسته رونق تولید به متقاضیان پرداخت شد.

وی افزود: 714 میلیارد تومان برای ایجاد شغل و افزایش تولید در بخش کشاورزی مازندران تسهیلات پرداخت شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت : در سه سال اخیر 314 میلیارد تومان از محل کمک‌های فنی اعتباری، توان تسهیلات و منابع داخلی بانک‌ها در بخش کشاورزی جذب شد.

گرجی از جذب 71.2 میلیارد تومان از اعتبارات صندوق توسعه ملی در بخش کشاورزی در سال‌های 93 و 94 خبر داد و گفت: امسال هم 131 طرح کشاورزی به 108 میلیارد تومان از همین محل اعتباری به بانک عامل معرفی شد.

وی افزود : 5 هزار و 343 دستگاه انواع ماشین‌آلات کشاورزی سه سال اخیر وارد مزارع استان شد که برای این تعداد ماشین‌آلات 187 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی گفت: در سفر هیأت دولت به مازندران 250 میلیارد ریال برای توسعه باغ در اراضی دیم شیبدار، 170 میلیارد ریال برای مرمت و بازسازی آب‌بندان‌های استان و 370 میلیارد ریال برای تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری به بخش کشاورزی مازندران اختصاص یافت.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار