منوچهر محمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بهره برداری از ۱۰سالن جدید سینمایی در سال ۹۶

۲۰۰ نفر طراح، معمار و مهندس در حال کار شبانه‌روزی و سه شیفته هستند و تمام تلاش ما این است که این مجموعه‌ی سالن‌ها برای نوروز ۹۶ آماده باشد.

منوچهر محمدی، مدیر سینماهای مجتمع مگامال در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص زمان بهره‌برداری از این سینماها اظهار داشت: حدود دویست نفر طراح، معمار و مهندس در حال کار شبانه‌روزی و سه شیفته هستند و حجم کار بسیار سنگین است و دقت‌های تکنیکی و اجرایی را می‌طلبد و تمام تلاش ما این است که این مجموعه‌ی سالن‌ها برای نوروز ۹۶ آماده باشد.

وی در خصوص تعداد سالن‌های این مجموعه سینمایی گفت: مگامال، مجموعا ۱۰ سالن نمایش در تعداد و ظرفیت‌های مختلف دارد و  مجموع تعداد صندلی‌های تمام ۱۰ سالن کوچک و بزرگ و متوسط ۱۳۵۰ عدد می‌شود و سالن‌های بزرگ قابلیت استفاده برای تئاتر و موسیقی را هم دارا هستند.

محمدی در خصوص سالن vip (ویژه) این مجموعه گفت: این مجموعه سالنی vip هم دارد که برای نمایش‌های خاص و مراسم ویژه در نظر گرفته شده است و این سینما به لحاظ تجهیزات یکی از مدرن‌ترین‌ها خواهد بود.

وی در خصوص تاثیر افتتاح سالن‌های جدید بر رونق سینما اظهار داشت: سینمای ایران از دهه هفتاد در تولید فیلم رشد دارد و هر سال این روند صعودی را بیش از پیش حفظ کرده است. اما باید در کنار افزایش تولیدات به تناسب تولید و سالن هم فکر شود و این مسئله مورد توجه قرار بگیرد.

محمدی ادامه داد: با افزایش سالن‌های نمایش، دو اتفاق مهم رخ می‌دهد، اول آن که بخشی از تنازعات بر سر اکران فیلم‌ها کاهش پیدا می‌کند و دوم آن که فیلم‌ها به حقوق واقعی خود چه در ارتباط گیری و چه در بهره‌وری مادی می‌رسند و هر چه تعداد سالن‌های نمایش بیشتر شود، امنیت سرمایه گذاران نیز بیشتر تامین خواهد شد.

وی یادآور شد: افزایش سالن‌ها باعث می‌شود که فیلم‌ها حرفه‌ای‌تر ساخته شوند و عوامل حداکثر توان خود را جهت بهبود کیفیت اثر، به کار بگیرند و این امر، باعث افزایش سرمایه گذاری می شود. چون سرمایه گذار زمانی که احساس امنیت بیشتری داشته باشد، پول بیشتری هم خرج می‌کند، پس افزایش سالن‌های سینما باعث بهبود کیفیت و کمیت آثار سینمایی می‌شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.