چابهار ،

بازدید مدیر برنامه ریزی و سیستم های شرکت فولاد مکران از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای چابهار

مدیر برنامه ریزی و سیستم های شرکت فولاد مکران از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای چابهار بازدید بعمل آورد و از نزدیک با تجهیزات ،رشته های آموزشی و نحوه فعالیت این مرکزآشنا شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهرداد اولیایی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان چابهار از بازدید کارگر مدیر برنامه ریزی و سیستم های شرکت فولاد مکران ازاین مرکز با هدف نیاز سنجی و جذب نیوی کار ماهر و نیز متخصص در رشته های plc،برق ، مکانیک خودرو ، متالوژی جوشکاری و ابزار دقیق خبر داد . 

اولیایی افزود : مشکلات بیکاری جامعه کنونی ما ناشی از نظام آموزشی به دور از مهارت آموزی است و با رواج مدرک گرایی در جامعه با خیل گسترده ای از فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته های فنی مواجهه می گردیم که تنها دوران تحصیل خود را در کلاس های آموزش تئوری گذرانده اند و هیچ درکی ازعملیات اجرایی پروژه های صنایع ندارند.

وی تصریح کرد : مهمترین رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای توانمند سازی مهارتی کارجویان در راستای فعالیتهای آنها در به حرکت در آوردن چرخه تولید کشور و استان است و این مهم با تغییر نگرش نسبت به الگوی اشتغال در جامعه تحقق می یابد .
 
اولیایی گفت :این مرکز آموزشی با ارسال مربیان و کارشناسان قادر به نیاز سنجی برای صنایع مختلف به منظور برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز آنها است چراکه آموزش در بخش صنایع و تکمیل مهارت های ضمن کار تکنسین های شاغل در صنایع یکی از وظایف و تعهدات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است.

کارگر مدیر برنامه ریزی و سیستم های شرکت فولاد مکران نیز گفت  : شرکت فولاد مکران در نظر دارد تابا ارائه  محصولات باکیفیت به خواست مشتریان خود ارج نهد و به افق رضایتمندی مصرف کننده دست یابد لذا بهبود مستمر کیفیت محصولات از مهمترین زیر بناهای ساختاری این مجموعه است که این مهم در گرو بهره مندی از نیروی انسانی مهارت دیده و متخصص است .

کارگر گفت : بنا داریم تا پیش از پایان سال نیاز سنجی های لازم را انجام دهیم وپس از اتمام نیاز سنجی نسبت به جذب نیروهای متخصص مورد نیاز خود در رشته های مربوطه از این مرکز و نیز مرکز علمی و کاربردی فنی و حرفه ای اقدام کنیم .
 
گفتنی است در پایان این بازدید مقرر گردید پیش نویس تفاهم نامه همکاری آموزشی فی مابین شرکت فولاد مکران و رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان چابهار تنظیم گردد.  
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار