یزد؛

قصه گویی از زیربنایی ترین روش های جذاب در جامعه پذیری کودکان

قصه گویی به کودکان مفاهیم انسانی، اخلاقی و مهارت های زندگی را با روش هایی جذاب آموزش می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ عباسعلی دانافر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: قصه گویی با روش های جذاب نقش قابل توجه ای در آموزش مهارت ها و آشنایی کودکان با ارزش های مختلف فرهنگی دارد.

وی به برنامه های مختلف کانون در نمایشگاه کتاب اشاره و افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این حوزه محصولات متنوعی تولید می کند که توانسته است زمینه جذب اعتماد خانواده ها را فراهم آورد.

وی تصریح کرد: غرفه کانون در این نمایشگاه ۳۰۰ عنوان کتاب در موضوعات مختلف عرضه می کند.

دانا فر اظهار کرد: غرفه هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همه روزه در نمایشکاه به ارائه برنامه های مختلف آموزشی می پردازد.

وی خاطرنشان کرد:مرکز فرهنگی و هنری پستی کانون که با بسته های پستی متنوع به کودکان و نوجوانان مناطق روستائی خدمات ارائه می دهد نیز در نمایشگاه معرفی می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد:خدمات پستی کانون با پیشتیبانی هزینه های رفت و برگشت زمینه دسترسی تمام کودکان به برنامه  های مختلف فرهنگی و هنری را فراهم می کند.

لازم به ذکر است: نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب و رسانه های دیجیتال یزد در غرفه های جنبی با برنامه های مختلف فرهنگی و هنری میزبان بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می باشد؛ قصه گویی برای کودکان از برنامه های این غرفه و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد برگزار می شود.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار