دیدار معوقه هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال؛

برتری نفت آبادان برابر شیمیدر مدعی/ شکست شهرداری کاشان در خارج از خانه

دیدارهای معوقه هفته چهارم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با انجام 4 دیدار پیگیری شد و تیم نفت آبادان برابر شیمیدر تهران به برتری رسید.

برتری نفت آبادان برابر شیمیدر مدعی/شکست شهرداری کاشان در خارج از خانه ویرایش////به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:دیدار های معوقه هفته چهارم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با برگزاری 4 دیدار پیگیری شد و تیم های  پتروشیمی بندرامام،نفت آبادان،دانشگاه آزاد و نیروی زمینی برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

شهرداری تبریز-پتروشیمی بندرامام

صدرنشین جدول عصر امروز مهمان شهرداری تبریز بود و در نیمه نخست این دیدار موفق شد49 بر 21 برابر میزبان خود به برتری برسد. در نیمه دوم تیم پتروشیمی بندرامام همانند نیمه نخست عملکرد خوبی داشت و توانست 93 بر 63 بر شهرداری تبریز غلبه کند.تیم شهرداری تبریز میزبان خوبی برای پتروشیمی بندرامام نبود و  پیش از شرع این دیدار سالنی را برای تمرین کردن در اختیار شاگردان شاهین طبع قرار نداد.

دانشگاه آزاد-شهرداری کاشان

شاگردان صالحی عصر امروز در تهران به مصاف دانشگاه آزاد رفتند.رقابت میان این دو تیم تا آخر بازی پیاپی پیگیری شد.در نیمه نخست این دیدار تیم دانشگاه آزاد 37 بر 36 از سد مهمان خود گذشت. نیمه دوم در کوارتر چهارم اختلاف امتیازات بین دو تیم  زیاد شد و در نهایت شاگردان کوهیان موفق شدند 81 بر 74 شهرداری کاشان را در هم کوبند.

نفت آبادان-شیمیدر تهران

دو تیم مدعی عصر امروز در آبادان به مصاف هم رفتند.در نیمه اول این دیدار شاگردان هاشمی 45 بر 39 مغلوب میزبان خود شدند.در نیمه دوم هم این آبادانی ها بودند که توانستند با نتیجه 93 بر 82 برابر شیمیدر تهران غلبه کنند و جایگاه خود را در جدول حفظ نمایند.

شهرداری گرگان-نیروی زمینی

تیم شهرداری گرگان در تالار آزادی به دیدار شاگردان اسلامی رفت و نیمه نخست را 33 بر 19 بر حریف خود واگذار کرد.در نیمه دوم تیم شهرداری گرگان سعی بر کم کردن اختلاف امتیازات داشت اما در نهایت سربازان اسلامی با نتیجه 75 بر 62 برابر مهمان خود به پیروزی رسیدند و ششمین برد خود را در این مرحله کسب کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار