دیدار تیم های مدعی در آبادان/ جدال قعرنشیان لیگ بسکتبال برای کسب آخرین امتیاز

دیدارهای معوقه هفته چهارم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال عصر فردا با برگزاری 5 دیدار پیگیری خواهد شد.

صبح یکشنبه کار شود///دیدار تیم های مدعی در آبادان/زنگ تفریحی برای اراکی ها ///ویرایش///به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان، دیدارهای هفته چهارم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال برگزار نشد و بنا بر تصمیم مدیر کمیته مسابقات فدراسیون، برگزاری این دیدار ها به روز دوشنبه دوم اسفند ماه موکول شد.

براین اساس عصر فردا 5 دیدار در شهرهای آبادان، اراک، تهران، گرگان و تبریز پیگیری می شود.


دانشگاه آزاد-شهرداری کاشان

تیم دانشگاه آزاد عصر فردا در خانه خود میزبان شاگردان صالحی خواهد بود. سرمربی شهرداری کاشان قصد دارد پس از پایان بازی با دانشگاه آزاد  طی برگزاری کنفرانس مطبوعاتی علت باخت های مکرر، بازی نکردن بازیکنان خارجی اش و همچنین علت سو مدیریت باشگاه شهرداری کاشان را برای همه بازگو و روشن کند.

در حال حاضر تیم شهرداری کاشان با 24 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد. همچنین شاگردان کوهیان در بازی گذشته موفق شدند برابر شهرداری گرگان به برتری برسند و با 28 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار بگیرند.

پالایش نفت آبادان-شیمیدر تهران

دیدار دو تیم مدعی سوپرلیگ بسکتبال یکی از جالب ترین بازی های این هفته است که در آبادان برگزار خواهد شد. تیم شیمیدر تهران در دیدار گذشته برابر شهرداری کاشان که وضعیت نامناسبی داشت با اختلاف کم به پیروزی رسید و اکنون با 27 امتیاز روی پله چهارم ایستاده است. تیم پالایش نفت آبادان هم در هفته نهم به شهرداری تبریز غلبه کرد و با 31 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.


شهرداری اراک-لوله آ.اس شیراز

تیم قعرنشین جدول در آخرین بازی این فصل مهمان شهرداری اراک است. شاگردان کسایی پور در بازی گذشته برابر نیروی زمینی به برتری رسیدند و در حال حاضر با 27 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد. تیم لوله آ.اس شیراز هم بدون هیچ بردی در قعر جدول ایستاده است.

نیروی زمینی-شهرداری گرگان

تیم نیروی زمینی عصر فردا مهمان شاگردان ایزدپناه خواهد بود. دیدار این دو تیم که هر دو با اختلاف 1 امتیاز در قعر جدول قرار دارند بازی جالبی خواهد بود. تیم نیروی زمینی در دیدار گذشته برابر شهرداری اراک شکست خورد و اکنون با 22 امتیاز در رده هشتم جدول ایستاده است.تیم شهرداری گرگان هم بدون داشتن بازیکن خارجی به دنبال کسب پنجمین برد خود به مصاف سربازان اسلامی می رود.                                                                   
شهرداری تبریز-پتروشیمی بندرامام

تیم شهرداری تبریز عصر فردا میزبان پتروشیمی بندرامام خواهد بود. شاگردان حاتمی در دیدار گذشته مغلوب نفت آبادان شدند و با 26 امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفتند.تیم پتروشیمی بندرامام هم همچنان بدون هیچرقیبی صدر جدول را به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار