برانکو: افسوس غیبت هواداران خود را در عمان می خوریم/ دیاز:بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم

سرمربی دو تیم پرسپولیس تهران و الهلال در نشست خبری پیش از بازی در خصوص این دیدار به موارد مهمی اشاره کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: بازی فردا با الهلال  جای خوشحالی دارد. معتقدم در سخت‌ترین گروه در این مرحله از رقابت‌ها قرار داریم. گروهی که در آن قهرمان عربستان، الهلال بازی می‌کند و الریان که قهرمان قطر شده بود و پرسپولیس که در حال حاضر بهترین تیم فوتبال ایران است و همینطور الوحده که در کنار العین جزو قوی‌ترین تیم‌های امارات هستند.

وی ادامه داد: ما مفتخر و خوشحال هستیم که فرصت شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را داریم و اولین مسابقه ما هم برابر الهلال برگزار می‌شود و متاسفانه این بازی را در تهران برگزار نمی‌کنیم. این بازی اگر در تهران بود، آن را با تعداد بسیار زیاد هواداران انجام می‌دادیم و افسوس می‌خوریم که جای آنها خالی است.

سرمربی سرخپوشان بیان کرد: اولین بازی گروه، مهمترین بازی پرسپولیس و الهلال است، در حالی که اولین بازی به خودی خود همیشه اهمیت زیادی دارد چون می‌تواند مسیر ما در بازی‌های دیگر را مشخص کند. طبیعی است که ما احترام زیادی برای الهلال قائل هستیم. یک تیم بسیار خوب دارد اما هدف و فلسفه خاص خودمان را داریم.

برانکو در پایان خاطر نشان کرد: ما می‌خواهیم با بازی زیبای خودمان، هواداران خودمان را خوشحال کنیم و آن چیزی که دیدگاه ما است این که هر بازی را با قدرت و زیبایی تمام به نتیجه رسانده و تمام کنیم.

رامون دیاز در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر پرسپولیس در جمع اصحاب رسانه گفت: با یکی از تیم‌های خوب آسیا بازی می‌کنیم. پرسپولیس تیم خوبی است و ما با احترام به این تیم نگاه می‌کنیم. پرسپولیس اکنون با قدرت در صدر جدول لیگ ایران حضور دارد و بازی برابر چنین تیمی دشوار است ولی ما هم برای موفقیت برنامه داریم. این یک شروع برای بازی‌های بین‌المللی است و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا آن را خوب به پایان برسانیم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار