برنامه تمرینی پرسپولیسی ها قبل از بازی با الهلال عربستان

برنامه تمرینی سرخپوشان پایتخت برای بازی برابر الهلال عربستان از سوی برانکو اعلام شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق برنامه شاگردان برانکو صبح امروز بعد از صرف صبحانه به پیاده روی در هتل محل اقامت پرداختند و ساعت 10:30 تا 14 به استراحت می پردازند . سپس جلسه فنی سرخپوشان پایتخت ساعت 14 تا 15:30 برگزار می شود تا آنها با نقاط ضعف و قوت الهلال عربستان آشنا شوند. 

همچنین اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 15:30 به سمت ورزشگاه سلطان قابوس عمان می روند تا آماده بازی با الهلال عربستان ساعت 18:30 شوند. 

تجمع هواداران پرسپولیسی در محل اقامت سرخپوشان پایتخت 

هواداران ایرانی هم جلوی درب هتل محل اقامت سرخپوشان پایتخت در عمان تجمع کردند تا با بازیکنان مورد علاقه خود عکس یادگاری بندازند. 

آنالیز فیلم بازی های الهلال 

فیلم بازیهای الهلال عربستان هم برای سرخپوشان پایتخت به نمایش گذاشته شد تا بازیکنان با نحوه بازی تیم الهلال عربستان آشنا شوند.

همچنین فیلم بازی پرسپولیس و الهلال عربستان که با گلزنی کرمانی مقدم این بازی به سود پرسپولیس به پایان رسید برای بازیکنان پرسپولیس  به نمایش گذاشته شد  تا آنها با روحیه بالا به مصاف الهلال عربستان بروند. 

توصیه برانکو برای سرخپوشان پایتخت 

برانکو سرمربی پرسپولیس هم به بازیکنان این تیم توصیه کرده که بی جهت کارت زرد نگیرند تا در بازیهای بعدی لیگ قهرمانان آسیا با مشکل مواجه نشوند. 

اعضای تیم استقلال خوزستان نظارگر بازی پرسپولیس و الهلال عربستان

تمام اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان هم امروز قرار است برای تشویق سرخپوشان پایتخت به ورزشگاه محل بازی بروند. 

دیدار تیم فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان امروز ساعت 18:30 در ورزشگاه سلطان قابوس عمان برگزار می شود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار