کرمان؛

اختتامیه نخستین جشنواره عکس و پوستر در بافت

نخستین جشنواره عکس و پوستر، با حضور جمعی از مسئولان و معرفی نفرات برگزیده‌ در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

اختتامیه نخستین جشنواره عکس و پوستر در بافت به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، نخستین جشنواره عکس و پوستر، با حضور جمعی از مسئولان و  معرفی نفرات برگزیده‌ در بخش‌های مختلف  به کار خود پایان داد. 

این مراسم که در تالار مجتمع فرهنگی و هنری  شهرستان بافت برگزار شد، نفرات برگزیده در سه بخش عکس حرفه ای، عکس موبایلی و پوستر به انتخاب هیأت داوران جشنواره معرفی و جوایز خود را دریافت کردند . 

مهری درویش علی از کرمان،حسام الدین باقری از  رفسنجان و محمد موسوی  از کرمان در بخش عکس حرفه ای به ترتیب رتبه های  نفرات اول تا سوم را به دست آوردند. در این بخش از محمد سعید حسنی از کرمان تقدیر شد.

در بخش پوستر حمیده دوست علی از  کرمان، مرضیه عبدالعلی پور  از بافت و مژگان کاشانی از بافت به ترتیب عنوان های اول تا سوم را به دست آوردند. در این بخش از مهرشاد قنبری  از کرمان تقدیر شد .

هیات داوران در بخش عکس موبایل  اثری را به عنوان برگزیده ی  اول و دوم معرفی نکرد و عنوان  سوم مشترک به علی زاهدی و میثم شمس الدینی از کرمان تعلق گرفت و  از محمد علی صابری از کرمان هم در این بخش تقدیر شد .

 برای شرکت در این جشنواره 105 عکس موبایلی ،22 عکس حرفه ای و 102 اثر در بخش پوستر به دبیر خانه جشنواره ارسال شده بود.

نمایشگاه  اثار برگزیده جشنواره عکس و پوستر هفته قران و عترت استان کرمان در بافت افتتاح شد.

هفته قرآن و عترت از ٢ تا ٨  اسفند ماه به مدت  هفت روز در استان کرمان و به میزبانی شهرهای کرمان، رفسنجان، بم، بافت ، سیرجان، انار و کوهبنان  با برپایی ١٣ جشنواره و ١٣ عنوان برنامه با مشارکت نهادها و دستگاه های دولتی و فعالان فرهنگی و هنری برگزار می شود. 

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار