اصغری مقدم:

پیروزی گیتی پسند مقابل ما مساوی قهرمانی است/ برای کسب امتیاز می جنگیم

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: اگر گیتی پسند بتواند فردا ما را شکست دهد، کار را برای دیگر تیم ها تمام کرده است و قهرمان لیگ برتر فوتسال می شود.

جواد اصغری مقدم سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بازی آینده این تیم در مقابل گیتی پسند اصفهان اظهار کرد: این هفته باید به مصاف گیتی پسند اصفهان برویم، قطعا بازی مقابل صدر نشین جدول بسیار سخت است البته ما هر 10 بازی خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته ایم و این موضوع بسیار امیدوارمان می کند. در این دیدار با تمام توان خود حاضر می شویم و به کسب 3 امتیاز خیلی امیدوار هستم.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه در این دیدار، مصدوم و محرومی نداریم و با تمامی نفرات مقابل گیتی پسند ظاهر می شویم.
 
اصغری مقدم در مورد احتمال قهرمانی تیمش در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال گفت: کسب عنوان قهرمانی در این فصل بسیار دشوار است و 5 تیم مدعی قهرمانی هستند و مسابقات به جایی رسیده است که نتایج تمامی تیم ها بر هم تاثیر مستقیم دارد، فکر میکنم اگر گیتی پسند بتواند فردا ما را شکست دهد دیگر کار را برای دیگر تیم ها تمام کرده است، البته ماهم نا امید نیستیم و تا آخرین لحظه میجنگیم.
 
 سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریزدر پاسخ به سوالی در مورد حواشی اطراف ملی پوشان و اخراج 2 تن از آن ها از تیمشان خاطرنشان کرد: زیاد در جریان این مسائل نیستم اما این را می دانم که بازیکن در هر درجه ای که باشد، باید به نظر سرمربی تیم احترام بگذارد و باید در تیم حرف آخر را سرمربی بزند زیرا وی باید پاسخگو هواداران و مدریت باشد.


 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار