همدان؛

نشست تخصصی داستان دینی برگزار می‌شود

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری همدان از برپایی نشست تخصصی داستان دینی و همچنین جشن امضای کتاب خبر داد.

نشست تخصصی داستان دینی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مریم زندی در این باره گفت: در نشستی و با حضور مجید قیصری، دبیر جشنواره داستان کوتاه خاتم، اعضای خانه رمان حوزه هنری استان همدان، نویسندگان و علاقمندان، کارگاهی با موضوع داستان دینی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این کارگاه یک‌روزه، مجید قیصری به ارائه‌ی تجربه‌هایش در زمینه نوشتن داستان کوتاه دینی خصوصا داستان‌هایی با موضوع پیامبر گرامی اسلام(ص) خواهد پرداخت.

زندی گفت: در ادامه نیز جشن امضای کتاب «جشن همگانی»، جدیدترین اثر این نویسنده با حضور نویسندگان و علاقمندان برگزار می‌شود.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان ادامه داد: در این نشست، بخش‌هایی از کتاب خوانش شده و درباره آن به بحث و تبادل نظر پرداخته خواهد شد و در انتها نیز نویسنده این کتاب‌ها را برای علاقمندان امضا می‌کند.

وی اظهار داشت:  در این نشست مجموعه آثار برگزیدگان دوره‌های پیشین جشنواره داستان «خاتم» با نام «کتاب خاتم» به نویسندگان ارائه خواهد شد و در پایان نشست نیز، پوستر کتاب، توسط حاضرین، امضا خواهد شد.

زندی در پایان گفت: کارگاه یک‌روزه داستان‌های دینی روز دوشنبه 25 بهمن 95 از ساعت 15 تا 16:45 در حوزه هنری استان همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.