دروازه بان سابق استقلال:

محدودیت های نیم فصل به استقلال کمک زیادی کرد/ حمله در دستور کار اماراتی ها خواهد بود

طباطبایی معتقد است محدودیت های جذب بازیکن در نیم فصل به استقلال کمک فراوانی کرده است.

محدودیت های نیم فصل به استقلال کمک زیادی کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هادی طباطبایی دروازه بان سابق تیم استقلال در گفت‌وگو با رادیو تهران در آستانه بازی استقلال و الاهلی امارات گفت: استقلال امشب بازی دشواری دارد. قبل از این منصوریان ذهن آشفته‌ ای داشت و بازیکنان توانایی انجام کارهایی که مد نظر او بود را نداشتند اما چند هفته‌ای است استقلال شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند. محدودیت‌های نیم فصل به استقلال کمک کرد. بازیکنانی از این تیم جدا شوند و با توجه به اینکه استقلال محدودیت‌هایی در جذب بازیکن داشت، توانسته است از داشته های خود بهتر استفاده کند. 

طباطبایی ادامه داد: نوع بازی استقلال بیشتر نتیجه گرا است.کار تاکتیکی این تیم  ایجاد دفاعی منسجم است که فضا را از حریف می‌گیرد.  سپس با ضد حمله کار خود را پیش می‌برند. این تاکتیک می‌تواند امشب در خانه حریف به استقلال کمک کند. مطمئنا الاهلی امشب در خانه خود بیشتر حمله خواهد کرد به همین دلیل فضای بیشتری برای بازیکنان سرعتی استقلال فراهم می‌شود و استقلال  می‌تواند از فضای خالی پشت حریف استفاده کند.

بازیکن سابق استقلال درباره استقلال خوزستان دیگر نماینده کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا تصریح کرد: استقلال خوزستان سال گذشته با هدایت ویسی شرایط بسیار خوبی داشت این تیم اکنون نیز بازیکنان قابلی دارد و از نظر فوتبال مشکلی ندارد اما مشکلات مالی بر عملکرد فنی بازیکنان تأثیر گذاشته است که این اصلا خوب نیست زیرا استقلال خوزستان نیز نماینده کشورمان است. 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار