کرمانشاه؛

سرمایه گذاری بلندمدت در حوزه فرهنگی

تیم داری شهرداری در لیگ های برتر ورزشی، نه تنها هزینه نیست، بلکه یک نوع سرمایه گذاری بلندمدت در حوزه فرهنگی قلمداد می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: تیم داری شهرداری در لیگ های برتر ورزشی، نه تنها هزینه نیست، بلکه یک نوع سرمایه گذاری بلندمدت در حوزه فرهنگی قلمداد می شود.

حسن مرادقلی گفت:شاید در نگاه اول تیم داری در لیگ های برتر تحمیل کننده هزینه گزافی به شهرداری باشد، اما اگر نگاهی بلندمدت داشته باشیم می دانیم که از منظر فرهنگی انجام چنین هزینه هایی نوعی سرمایه گذاری است.

مرادقلی خاطرنشان کرد: تصور کنید که شهرداری کرمانشاه یک تیم در حد لیگ برتر فوتبال، والیبال، بسکتبال، کشتی و یا ... داشته باشد و هر هفته این تیم بازی داشته باشد. چه جمعیتی از مردم این شهر مشتاقانه گردهم می آیند و به دیدار مسابقات می شتابند. در همین اجتماعات ورزشی است که انرژی جوانان تخلیه می شود و روحیه شادابی و نشاط را به آنها و خانواده هایشان تزریق می کند.

وی افزود: اگر سالیانه میلیاردها تومان هم خرج تزریق روحیه شادابی و نشاط به جوانان و خانواده های شهر شود بازهم کم است و کاری بسیار اثربخش در توسعه فرهنگ شهر خواهد بود.

این عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: متاسفانه درحال حاضر بودجه های بسیار اندکی به حوزه فرهنگ و ورزش شهر اختصاص می یابد.

مرادقلی با اشاره به راکد بودن بخشی از فرهنگسراهای ایجاد شده توسط شهرداری کرمانشاه گفت: در حال حاضر شهر کرمانشاه شش فرهنگسرا دارد که تنها سه مورد آنها فعال است و مابقی به نوعی بلااستفاده مانده و به حال خود رها شده اند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار