کرمانشاه؛

مبارزه جدی وگسترده با پدیده شوم اعتیاد

با توجه به معضل اعتیاد و مواد مخدر همه دستگاه ها موظف به مبارزه جدی تر و گسترده تر با این پدیده شوم هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به معضل اعتیاد و مواد مخدر همه دستگاه ها موظف به مبارزه جدی تر و گسترده تر با این پدیده شوم هستند.

اسدالله رازانی گفت: یکی از فاجعه های امروز در جامعه بحث مواد مخدر و اعتیاد است، لذا از همه دستگاه ها می خواهیم که روند مبارزه با این پدیده شوم را افزایش دهند.

وی اظهار کرد: مدیران عضو این شورا باید شخصاً در جلسه حضور داشته باشند و با تمامی توان در جهت مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد در جامعه تلاش و برنامه هایی که در این راستا تدوین و تصویب می شود را اجرایی و عملیاتی کنند.

استاندار کرمانشاه همچنین بر تهیه آماری دقیق از میزان اعتیاد در جامعه تاکید کرد و گفت: سازمان بهزیستی موظف به تهیه دقیق، کارشناسی شده و در نظر گرفتن تمامی جوانب این آمار است تا بتوان بر اساس آن راهبردهای اساسی را تدوین کرد.

رازانی در ادامه با اشاره به ظرفیت محدود مرکز ماده 16 استان در جمع آوری معتادین متجاهر و کارتن خواب، دستور داد مبلغ شش میلیارد ریال برای توسعه این مرکز تخصیص یابد.

علی شمشیری با اشاره به تخصیص مبلغ شش میلیارد ریال از سوی استاندار برای توسعه مرکز ماده 16 استان گفت: با توجه به اینکه این مرکز با داشتن ظرفیت 100 نفر دیگر پاسخگوی افراد کارتن خواب نیست، لذا با توجه به تخصیص شش میلیارد ریال به منظور توسعه مرکز ماده 16 استان از دستگاه های ذیربط می خواهیم که سریعاً نسبت به توسع این مرکز اقدام کنند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار