اراک ؛

انقلابی گری از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی

انقلابی گری مهمترین اولویت کشور و اصلی ترین مطالبه رهبری معظم انقلاب اسلامی است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم بزرگداشت شهید شیخ فضل الله محلاتی و شهدای شهرستان محلات با اشاره به اهمیت روحیه انقلابی‌گری در کشور گفت: یکی از مهمترین توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت در مسیر انقلابی‌گری است و بارها بر حوزه علمیه انقلابی، دولت انقلابی، مجلس انقلابی و قوه قضائیه انقلابی تاکید  کرده اند.
وی همچنین با تجلیل از مجاهدت و از خود گذشتگی شهدا به ویژه شهید محلاتی افزود:  شهید محلاتی از یاران مخلص و عاشق انقلاب و امام راحل(ره)، مردی خستگی‌ناپذیر بود و در 5-6سالی که در سپاه حضور داشتند و امام(ره) ایشان را نماینده خود در سپاه منصوب کردند، شاهد سختکوشی ایشان بودیم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توان دفاعی ایران اسلامی گفت: امروز، در دفاع نه از خود دفاع می‌کنیم بلکه در سوریه، لبنان و عراق تجارب خود را در اختیار قرار می‌دهد و در سوریه و عراق ثابت کردیم توان دفاعی و دانایی دفاعی ایران اسلامی از ترکیه، عربستان سعودی و اسرائیل و آمریکا جلوتر است.
رضایی با اشاره به توان موشکی ایران گفت :  قبل از انقلاب اسلامی ما موشک 40-50کیلومتری نداشتیم که هدفی را بتواند بزند اما امروز از نظر دفاعی قدرت اول منطقه هستیم . 
انتهای پیام / ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.