اراک

اظهارات انتخاباتی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیچ برنامه ای برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ندارم.


اظهارات انتخاباتی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که قرار است عصر روز یکشنبه اول اسفند در یادواره شهید شیخ فضل الله محلاتی و شهدای شهرستان محلات در مسجد القائم  این شهر سخنرانی کند ، در مسجد حوزه علمیه شهر اراک گفت: هیچ برنامه ای برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ندارم .

وی انتخابات پیش رو را انتخاباتی منسجم  دانست و افزود:  با توجه به حضور رئیس جمهور در انتخابات  شاهد انتخاباتی منسجم خواهیم بود و البته گروه های دیگر هم به طور جدی کاندیداهای خود را معرفی خواهند کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلت نظام در پاسخ به سوال یکی از حاظران در مسجد حوزه علمیه اراک در مورد خصوصی سازی و برخی مشکلات صنایع افزود: خصوصی سازی و واگذاری برخی صنایع به بخش خصوصی با هدف افزایش بهره وری و اشتغال زایی و رونق تولید در دولت گذشته صورت گرفت که در برخی موارد موفق بود اما در استان مرکزی و شهر اراک توفیقی نداشته است . 

رضایی به گزارش های رسیده به مجمع در این باره اشاره کرد و افزود: متاسفانه برخی صنایع بزرگ و مهم استان مرکزی به افرادی واگذار شده که توانایی و صلاحیت اداره ان را ندارند و مشکلاتی در این رابطه به وجود آورده اند .

فرمانده پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که مردم ارتباط خود را با انقلاب قطع نخواهند کرد افزود: مردم به این انقلاب امید دارند و خیلی برای این انقلاب هزینه داده اند . 

وی به جنگ تحمیلی و اشغال 5 استان کشور ؛ هزاران کیلومتر مربع از اراضی، دها شهر و صدها روستا اشاره کرد و افزود: جوانان، مردان و زنان  این مرز بوم هزینه زیادی در جنگ و پیروزی انقلاب دادند . 

انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.